سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

افتتاح طرح های گردشگری با 10 میلیارد تومان اعتباردر مجتمع تفریحی عباس آباد

چند طرح عمرانی با 10 میلیارد تومان سرمایه گذاری در مجتمع سیاحتی غار علیصدر و مجتمع گردشگری عباس آباد همدان به بهره برداری رسید .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ این طرح‌ها شامل توقفگاه 6 هکتاری با 3 میلیارد تومان وظرفیت 2 هزار سواری، یک بازارچه با 72 غرفه و 700 میلیون تومان، 3 رستوران با بیش از 3 میلیارد تومان هزینه در مجتمع سیاحتی غار علیصدر و 10 واحد و ویلای اقامتی با 3 میلیارد تومان هزینه درمجتمع گردشگری عباس آباد همدان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مسئولین استانی افتتاح شد.

معاون عمرانی استاندار و رئیس هیئت مدیره شرکت سیاحتی علیصدر در مراسم افتتاح این طرحها گفت باید به زیرساخت های حمل و نقل توسعه راه ها در جهت افزایش گردشگران توجه بیشتری شود.

عراقی افزود : غار علیصدر همدان یک غار منحصر به فرد است و تلاش می کنیم با اجرای طرحهای مختلف و حمایت از سرمایه گذاران ،گردشگران بیشتری به استان جذب کنیم . 

وی با اشاره به اینکه گردشگری موجب درآمد زایی و و توسعه استان میشود ادامه داد: ما از بخش خصوصی برای توسعه گردشگری استان حمایت میکنیم.

مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر هم از افزایش ظرفیت خدمات دهی روزانه از 8 هزار گردشگر مسیر کوتاه به 13 هزار گردشگر در مسیرهای بلند و ویژه در غار علیصدر خبر داد و گفت : به دنبال عضویت شرکت سیاحتی علیصدر در سازمان توریسم جهانی هستیم که اجلاس آن شهریور امسال برگزار خواهد شد . 

یاری ایجاد یک مسیر جدید در غار علیصدر ، برگزاری دوره های آموزشی تورهای گردشگری برای فروشندگان محوطه غار ، ساماندهی دستفروشان و اختصاص غرفه هایی برای آنها در بازارچه های ایجاد شده پاکسازی فضای غار از جلبکها ، تعریض جاده علیصدر و محوطه سازی در مجتمعهای علیصدر و عباس آباد ، بازسازی واحدهای اقامتی علیصدر با 200 میلیون تومان هزینه و افزوده شدن 87 دستگاه قایق جدید در غار را از اقدامات یکسال گذشته شرکت سیاحتی علیصدر بیان کرد .

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.