سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ابر در شمال غرب/ گرما در نیمه غربی کشور

طی سه روز آینده در شمال غرب کشور افزایش ابر و در بعد از ظهر رگبار پراکنده گاهی با رعد وبرق و وزش باد رخ خواهد داد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، طی سه روز آینده در شمال غرب کشور افزایش ابر و در بعد از ظهر رگبار پراکنده گاهی با رعد وبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و طی این مدت هوای گرم، بویژه در نیمه غربی کشور حاکم خواهد شد.

به سبب افزایش ابر، رگبار موقتی باران گاهی با رعد‌و‌برق و وزش باد طی سه روز آینده در جنوب سیستان وبلوچستان، جنوب کرمان و برخی مناطق هرمزگان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب او امروز و فردا در جنوب فارس و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی نیز رخ خواهد داد.

طی سه روز آینده در شمال غرب کشور افزایش ابر و در بعد از ظهر رگبار پراکنده گاهی با رعد وبرق و وزش باد رخ خواهد داد و این وضعیت در ارتفاعات غرب کشور نیز دور از انتظار نمی‌باشد.

طی سه روز آینده وزش باد در شرق و جنوب شرق کشور تداوم خواهد داشت که در بعضی ساعات، بویژه منطقه زابل، با باد شدید و گرد وخاک همراه خواهد بو و در همین مدت در استان های سمنان،قم و شمال اصفهان نیز وزش باد و در برخی نقاط باد و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران امروز صاف است و در ارتفاعات رشد ابر گاهی هم وزش باد را خواهد داشت. بیشینه دما امروز تهران به 36 درجه سانتی گراد خواهد رسید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.