سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجمن‌ها می‌توانند کمک زیادی در درمان سرطان‌ها کنند

در کشور ما امید به کار جمعی در بین همکاران کاهش یافته در صورتی که انجمن‌ها می‌توانند کمک زیادی در درمان سرطان‌ها کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سید هاشم سید مهدی دبیر اجرایی و بازرس انجمن‌ها در نشست خبری دهمین کنگره انجمن علمی جراحان عمومی ایران با اشاره به وضعیت ناگوار سرطان در کشور ما گفت: کنگره ما شامل سه قسمت است برنامه مداوم(صبحها)،‌ برنامه متداول‌ (عصرها) و تعدادی کارگاه‌های آموزشی که با زحمات زیاد کل اعضای انجمن صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در مرحله اول تروما اروژانس‌های جراحی که به بررسی تومورهای سینه، بیماری‌های سینه، (امروز، دیروز، فردا) بررسی می‌کنند. 

سید مهدی درخصوص افزایش سرطان سینه بیان کرد: متاسفانه سرطان سینه به علت سطح آگاهی و حساس نبودن افراد به بیماری‌هایشان سبب شده که این بیماری به شدت رو به افزایش یابد. در صورتیکه اگر پیشگیری شود دیگر به هزینه‌های زیاد و سبب مرگ و میر و خطرناک نمی‌شود. 

مسیر استقرار نهادهای مردمی
دکتر بهزاد رحمانی رئیس انجمن جراحان عمومی ایران گفت: در کشور ما امید به کار جمعی در بین همکاران کاهش یافته در صورتی که انجمن‌ها می‌توانند کمک زیادی در درمان سرطان‌ها کنند. 

این متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص ریه ، قفسه سینه صدری، در خصوص پیشرفت جامعه اظهار کرد: پیشرفت جامعه به معرفی‌های انجمن‌های پزشکی و کنگره‌های پزشکی است تا در راستای پیشرفت جامعه پیش رود. 

وی افزود: سن سرطان 40 تا 55 سال است. 

رحمانی در پایان خاطر نشان کرد: به طور کلی امیدواریم که با ایجاد خدمات انجمن‌ها و کنگره‌ها این بیماری تا حد پیشگیری شود. 


انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.