سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

دستگيری 15 سارق در طرح مبارزه با سرقت در زنجان

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان از اجراي طرح مبارزه با سرقت خبر داد و گفت : با اجراي اين طرح در سطح استان در دو روزگذشته 15 سارق شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ " مراد جعفري" در تشريح جزئيات اين خبر گفت: طرح عملياتي مبارزه با سارقان با هدف پيشگيري از وقوع سرقت و ارتقاي احساس امنيت اجتماعي در سطح استان به صورت مستمر اجرا مي شود .

وي با اشاره به اينكه رعايت موارد امنيتي و هشدارهاي پليس در پيشگيري از سرقت موثر است افزود: طرح مبارزه با سرقت به صورت مستمر در استان اجرا مي شود كه اجراي اين طرح نتايج خوبي به همراه داشته است.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان با بيان اينكه در دو روز گذشته 15 سارق در سطح استان شناسايي و دستگير شدند خاطر نشان كرد : متهمان اقدام به كيف قاپي ، سرقت داخل خودرو ، منزل ، سرقت از باغات ، سيم و كابل برق ، مغازه و سرقت كندوي عسل كرده بودند.

جعفري با تاكيد بر اينكه همچمنين در اين طرح يك باند سرقت منازل كه متشكل از چهار عضو بود شناسايي و متلاشي شد گفت : متهمان دستگير شده در مجموع به 17 فقره سرقت اعتراف كردند.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان تاكيد كرد: به منظور پيشگيري از سرقت منزل شهروندان تا حد امكان از خالي گذاشتن منزل خود خوداري كرده و وجوه نقد و اشياء قيمتي را در منزل نگهداري نكنند.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: دستگیری ، سارق ، زنجان ، مبارزه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.