سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار آبی پوشان پایتخت؛

رسیدگی به مسائل روز باشگاه در جلسه هیات مدیره

اعضای هیات مدیره آبی پوشان پایتخت در نظر دارند در جلسه پیش رو تمامی مسائل روز باشگاه را رصد کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به صحبت‌های افشار زاده قرار است جلسه هیات مدیره استقلال فردا در وزارت ورزش برگزار شود تا در این جلسه مسائل روز باشگاه و همچنین رسیدگی به وضعیت مالی کارمندان پیگیری و بررسی شود.

نکته قابل توجه این است که اعضای هیات مدیره درصدد هستند تا پس از انجام هر بازی در مسابقات لیگ برتر تمامی امورات باشگاه را رصد کنند بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز با صلاح دید کادر فنی تمرین نمی‌کنند و قرار است آبی پوشان فردا در دو نوبت صبح و عصر تمرینات خود را دنبال کنند.

آبی پوشان پایتخت یکشنبه صبح در آکادمی انقلاب یک جلسه تمرین وزنه انجام خواهند داد و در عصر تمرینات تاکتیکی را در دستور کار خود قرار خواهند داد.

از طرفی دیگر با توجه به مظلومی سرمربی تیم فوتبال استقلال قرار است تمرینات تیم فوتبال استقلال از سه شنبه هفته جاری پشت درهای بسته برگزار شود.

 آبی پوشان پایتخت در هفته دوم لیگ برتر به مصاف تیم ملوان بندر انزلی می‌روند و از همین رو کادر فنی در نظر دارد که از سه شنبه تمرینات این تیم بدون حضور هواداران و اصحاب رسانه دنبال شود.

مدیر برنامه های یعقوب کریمی، هاشم بیگ زاده و روزبه چشمی، دقایق پیش برای رسیدگی به وضعیت مالی این بازیکنان به باشگاه استقلال رفته بود و در نهایت دست خالی باشگاه استقلال را ترک کرد. 

هاشم بیگ زاده  در ابتدای فصل جزو لیست مازاد قرار گرفت و از همین رو قرار داد خود را با استقلالی‌ها تمدید نکرد و همچنان از فصل گذشته از آبی پوشان طلبکار است.

روزبه چشمی نیز تنها مقدار کمی از قرار داد خود را دریافت کرده و یعقوب کریمی نیز دریافتی از فصل جدید نداشته است از همین رو مدیر برنام های این بازیکنان امروز در باشگاه استقلال حاضر شد تا پیگیر این وضعیت باشد. 

یعقوب کریمی با توجه به اینکه گواهی پزشکی‌اش آماده نشده است از همین رو کارت بازی این بازیکن هنوز صادر نشده و احتمال دارد طی روزهای آینده این امر صورت بگیرد. 

جاسم کرار و همچنین مهدی رحمتی نیز امروز برای رسیدگی به وضعیت مالی خود به باشگاه استقلال رفته بودند. 

محسن کریمی، فرشید اسماعیلی، بهنام برزای و میلاد سلیمان فلاح از جمله بازیکنانی بودند که برای پیگیری مطالبات فصل گذشته خود به باشگاه استقلال رفته بودند. 

میلاد فخر‌الدینی نیز امروز پیگیر وضعیت مالی خود در باشگاه بود. 

پرویز مظلومی سرمربی تیم آبی پوشان نیز برای انجام کار اداری به قسمت امور مالی باشگاه استقلال رفته بود.


 قرارداد 2 ساله پروپچیچ با استقلال
مهاجم کروات مورد نظر استقلال با حضور در دفتر این باشگاه قرارداد 2 ساله‌ای با آبی‌پوشان امضا کرد.
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، پروپچیچ دقایقی پیش همراه مدیر برنامه‌هایش در دفتر باشگاه استقلال حاضر شد و در حضور بهرام امیری قرارادادش را با آبی‌پوشان امضا کرد.  
 
مدت قرارداد پروپچیچ 2 سال است و این بازیکن با رسیدن کارت بازی، می‌تواند برای استقلالی‌ها به میدان برود.

بهرام امیری درباره این موضوع به خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت : این بازیکن امروز برای ثبت قرارداد خود با استقلال در باشگاه حضور پیدا کرده است و با توجه به مذاکراتی که صورت گرفت در نهایت پروپچیچ قرارداد  دو ساله خود را با استقلال امضا کرد
وی بیان کرد :قرار است این بازیکن امروز کارهای ثبت را نیز انجام بدهد تا قراردادش در هیات فوتبال تهران نیز به ثبت برسد و از طرفی دیگر  درخواست itc وی نیز در دستور کار قرار دارد و این مساله به طور حتم رسیدگی میشود و بعد از صدور کارت بازی پروپچیچ می تواند در تمرینات تیم شرکت کند.

انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.