سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میلاد کی‌مرام در «معکوس» جایگزین رضا یزدانی شد

میلاد کی‌مرام در اولین فیلم بلند سینمایی پولاد کیمیایی، جایگزین رضا یزدانی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پولاد کیمیایی در اولین کارگردانیش در سینمای ایران فیلم سینمایی «معکوس» را با بازی میلاد کی‌مرام جلوی دوربین می‌برد.

پیش از این قرار بود رضا یزدانی نقش اصلی این فیلم را بازی کند که با انصراف وی به خاطر برگزاری کنسرتش، این نقش به میلاد کی‌مرام واگذار شد.

گفتنی است بخش اعظم فیلمبرداری این فیلم جاده‌ای است و در جاده‌های اطراف تهران جلوی دوربین می‌رود. این اولین فیلم بلند سینمایی پولاد کیمیایی در مقام کارگردانی است که به نظر می‌رسد تجربه متفاوتی در ژانر اکشن سینمایی ایران باشد.

فهرست عوامل پشت دوربین عبارتند از: پولاد کیمیایی: نویسنده و کارگردان، تورج منصوری: مدیر فیلمبرداری، ایرج رامین‌فر: طراح صحنه و لباس، عبدالله اسکندری: طراح چهره‌پردازی،‌ محمد‌رضا منصوری: مدیر تولید،‌ مسعود کیمیایی: تهیه‌کننده.

«معکوس» که فیلمنامه‌اش توسط پولاد کیمیایی نوشته شده قصه پسری به نام سالار است که به همراه دوستش تعمیر‌گاهی سیار دارد و ماشین‌های قدیمی را تعمیر می‌کنند او با بحران هویتی روبرو است و سؤالهای زیادی در ذهنش دارد تا اینکه پس از سالها پدرش پیدا می‌شود پدر پسر را به آدرسی فرا می‌خواند.

شایان ذکر است ناصر ملک ‌مطیعی و مسعود کیمیایی به عنوان بازیگر در این فیلم انتخاب شده‌اند اما حضور آنها هنوز قطعی نشده است.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.