سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

بازگرداندن وسایل نقلیه مسروقه به مالباختگان

با اجراي طرح عملياتي مبارزه با سارقان ماموران پليس مركز استان اصفهان تعدادي از وسايل نقليه مسروقه را طي دو روز گذشته كشف و به مالباختگان بازگرداندند.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ "حسن ياردوستي" فرماندهي انتظامي شهرستان اصفهان در اين خصوص گفت: طي دو روز گذشته ماموران يگان هاي مختلف انتظامي اين فرماندهي حين گشت زني هاي هدفمند خود تعدادي خودرو و موتورسيكلت مسروقه در سطح شهر شناسايي و کشف كردند .

وي برضرورت پيشگيري از سرقت و مبارزه با سارقان با هدف تأمين امنيت پايدار و ارتقاي احساس آرامش و آسايش شهروندان تأييد كرد و افزود: مشاركت مردم با پليس در تحقق اين اهداف ضروري است.

رئيس پليس مركز استان اصفهان با بيان اينكه تمامي مالباختگان شناسايي و وسايل نقليه مسروقه به آنان بازگردانده شد خاطرنشان کرد: در اين زمينه تعدادي سارق نيز دستگير و با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضايي شده اند.

سرهنگ حسن ياردوستي به شهروندان توصيه کرد، با رعايت نکاتي ساده از جمله بهره گيري از تجهيزات بازدارنده شامل قفل پدال و ترمز ، سوئيچ مخفي و دزدگير و پرهيز از پارک کردن وسيله نقليه در مکان هاي خلوت ، خودداري از رها کردن خودرو و موتور سيکلت به صورت روشن حتي براي لحظاتي کوتاه از بسرقت رفتن آنها توسط سارقان حرفه اي و سابقه دار پيشگيري کنند .


انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.