سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

انهدام باند 5 نفره سارقان با 70 فقره سرقت

با تلاش مأموران انتظامی استان فارس باند پنج نفره سارقان درون خودرو منهدم و 70 فقره سرقت از آنان كشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رئیس پلیس آگاهی استان فارس با اعلام این خبر گفت: مأموران گشت کلانتری 11 "زند" شیراز هنگام گشت زنی در حاشیه پارک آزادی دو نفر راکب یک دستگاه موتور سیکلت را كه اقدام به شکستن شیشه یک دستگاه سواری سمند كرده و قصد سرقت را داشتند، مشاهده می كنند.

سرهنگ "سیروس حیدری" ادامه داد: سارقان به محض مشاهده مأموران اقدام به فرار می كنند كه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز یكی از سارقان دستگیر و به كلانتری انتقال داده شد.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته از متهم و انجام كارهای اطلاعاتی و پلیسی در این راستا چهار نفر همدست سارق و خریدار اموال مسروقه دیگر نیز دستگیر و متهمان با تشكیل پرونده به پلیس آگاهی استان انتقال داده شدند.

این مقام انتظامی گفت: در پلیس آگاهی پیرامون جرائم ارتکابی از سارقان تحقیق و تا کنون به بیش از 70 فقره سرقت درون خودرو در سطح شهرستان شیراز اقرار كردند.

وی با بیان اینكه در این رابطه تعدادی از مالباختگان شناسایی و تحقیقات پلیس ادامه دارد، به شهروندان هشدار داد: برای اینکه فرصت سرقت را از سارقان سلب کنند، از پارک خودرو خود در جاهای خلوت و تاریك بپرهیزند و سعی نمایند وسیله نقلیه خود را مجهز به دزدگیر کنند.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: انهدام ، باند ، سارقان ، سرقت ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.