سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

اجرای 2 هزار و 220 عمليات امداد و نجات 4 ماهه امسال در مازندران

امدادگران و نجاتگران جمعيت هلال احمر مازندران در 4 ماهه امسال با اجرای 2 هزار و 220 عمليات امداد و نجات خدمات مورد نياز را به 14 هزار و 604 نفراز مصدومان و متاثرين از حوادث مختلف ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ مديرعامل جمعيت هلال احمر استان مازندران گفت: از اين تعداد 673 مورد مربوط به عمليات امداد و نجات جاده ای،243 فقره مربوط به امداد و نجات شهری،74مورد مربوط به عمليات امدادو نجات ساحلي و دريايی ،4مورد مربوط به حوادث برف و كولاك،17 فقره مربوط به سيل و آبگرفتگی،7 مورد مربوط به حوادث صنعتی و كارگاهی و 48 مورد مربوط عمليات امدادونجات كوهستان است.

مهدی ولی پور افزود : اجرای 14 فقره عمليات اطفای حريق در اراضی جنگلی و مراتع،یک فقره عمليات امداد در رانش زمين، یک فقره عمليات مربوط به ريزش آوار، 2 مورد نيز مربوط به ارائه خدمات مناسبتی وهزارو133 مورد نيز ارائه خدمات لازم به مراجعين پايگاههای امداد و نجات از ديگر خدمات جمعيت هلال احمراستان در4ماهه نخست سال جاری بوده است.

وی تصريح كرد: در يك مورد هم ازظرفيت بالگرد امدادی جمعيت هلال احمر برای اجرای عمليات امدادونجات استفاده شد.

مديرعامل جمعيت هلال احمر مازندران گفت : انتقال هزارو28نفر از مصدومان به مراكز درمانی،ارائه خدمات اسكان اضطراری به 1154نفرو ارائه خدمات درمان سرپايی و كمكهای اوليه به 13144نفر از جمله خدمات جمعيت هلال احمراستان در4ماهه نخست سال گذشته بوده است.

مهدی ولی پور افزود : در اين عمليات ها بيش از 10765نفر روز امدادگر و نجاتگر در قالب 3 هزارو86 تيم مجهز امدادیی با بكارگيری هزارو392 دستگاه روز آمبولانس و خودروی امدادی مشاركت داشتند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.