سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

کاهش 45 درصدی بارش های جوی همدان

کاهش بارش های جوی در استان همدان همچنان ادامه دارد و امسال هم 45 درصد بارش های جوی همدان در مقایسه با پارسال 45 درصد کاهش یافت.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان مدیر کل هوا شناسی استان همدان گفت: در سال آبی امسال 176میلی متر بارش نزولات جوی در همدان داشته ایم که در مقایسه با پارسال 45 درصد و در مقایسه با آمار بلند مدت 20 ساله 39 درصد کاهش داشته است.

باقری با بیان اینکه امسال هم استان همدان بین 10 استان دارای تنش آبی کشور معرفی شده است افزود: امسال کمترین میانگین بارش جوی استان مربوط به شهرستان کبودرآهنگ با با 171 میلی متر است که در مقایسه با بارش های پارسال 43 درصد و در مقایسه با بارشهای بلند مدت 38 درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه بیشترین بارش های جوی استان درنهاوند با 346 میل متر به ثبت رسیده است اظهار داشت: با وجود بارندگی مناسب در این شهرستان بارشهای امسال در مقایسه با پارسال 13 درصد و در مقایسه با آماربلند مدت 5 درصد کاهش یافته است.

وی ادامه داد:امسال ملایر 263 میلی متر ، تویسرکان 307 میلی متر، رزن 258 ملی متر اسدآباد 283 میلی متر، بهار 216 میلی متر ، قهاوند 189 میلی متر و فامنین 176 میلی متر است.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: همدان ، کم آبی ، بارش ، میزان ، جوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.