سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

برگزاری مراسم نکوداشت دکتر غلامحسین شکوهی

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه باید مراسم نکوداشت دکتر غلامحسین شکوهی نخستین وزیر آموزش و پرورش انقلاب اسلامی ایران به نحو شایسته‌ای برگزار شود، گفت: معرفی مفاخر و اندیشمندان معاصر فرصتی برای جوانان و دانش‌آموزانی محسوب می‌شود که به دنبال الگو و اسوه حسنه هستند.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛خدمتگزار با اشاره به برگزاری همایش ملی آموزش ابتدایی کشور و مراسم نکوداشت دکتر غلامحسین شکوهی"پدر تعلیم و تربیت نوین ایران" در آذرماه امسال، اظهار کرد: تجلیل از دانشمندان و فرهیختگان امری بسیار ارزنده و پسندیده است.

وی افزود: استان خراسان جنوبی خاستگاه بزرگان و چهره‌های فرهیخته ای در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی و اجتماعی است که همواره به آنان افتخار می‌کنیم اما باید به معنای واقعی باید از این بزرگان قدرشناسی شود.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه باید مراسم نکوداشت دکتر غلامحسین شکوهی نخستین وزیر آموزش و پرورش انقلاب اسلامی ایران به نحو شایسته‌ای برگزار شود،

گفت: باید موفقیت‌ها و رفتار‌های استادان و بزرگان، جامعه را به نسل‌های جوان انتقال دهیم تا این بزرگان سرمشق و الگوی جوانان و دانش‌آموزان امروز باشند.

خدمتگزار با بیان این‌که معرفی مفاخر معاصر فرصتی برای جوانانی محسوب می‌شود که به دنبال الگو و اسوه حسنه هستند، تصریح کرد: امروز جوان‌های ما به شدت نیازمند این موضوع‌اند که شخصیت‌ها و فعالیت‌های افراد فاخری مانند دکتر غلامحسین شکوهی، دکتر گنجی و سایر بزرگان و شخصیت‌های علمی و دینی استان در ذهنشان تبیین شود.
 
انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.