سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

یاسین پیشرو به دنبال سرمایه‌گذاری در راستای برنامه های بلند مدت ورزشی

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه یاسین پیشروی قم با اشاره به اینکه به دنبال سرمایه‌گذاری مقطعی در ورزش قم نیستیم،از سرمایه گذاری در راستای اهداف بلند مدت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ روح‌الله حسینی رئیس هیئت‌مدیره باشگاه یاسین پیشروی قم با بیان اینکه به دنبال یک گام موفق هستیم گفت:این باشگاه با توجه به برنامه ریزی های انجام شده قصد دارد وارد عرصه ورزش حرفه‌ای شود.

وی با اشاره به اینکه اهداف این باشگاه فراتر از تلاش برای نتیجه‌گیری های آنی است افزود: یاسین پیشرو به دنبال سرمایه‌گذاری مقطعی در ورزش قم نیست بلکه اهدافی بلندمدت را دنبال می‌کند و این اهداف به همت جامعه ورزش قم و مسئولان تحقق پیدا می‌کند.

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه یاسین پیشروی قم گفت: امیدواریم که با این برنامه ریزی های هدف مند بتوانیم به ان موفقیت بزرگی که مدت ها است انتظارش را میکشیم دست پیدا کنیم ودر آینده در رشته‌های ورزشی بیشتری سرمایه‌گذاری کنیم اما این موضوع در راستای برنامه بلندمدت است و در حال حاضر جز تکواندو و فوتسال برنامه دیگری نداریم.

حسینی ازطرح های پیشنهادی از طرف اهالی ورزش و مردم برای اجرا در باشگاه یاسین پیشرو خبرداد وبیان کرد: بدون شک این ایده‌های خلاقانه می‌تواند کمک حال مجموعه یاسین پیشرو برای رسیدن به اهداف آن باشد.

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه یاسین پیشروی قم به برنامه  ها وپیشرفت گام به گام باشگاه اشاره کرد وگفت: در دیدار یاسین پیشرو برابر تأسیسات دریایی در هفته سوم لیگ برتر فوتسال برای نخستین بار در سالن حضور پیدا کردم و شور و شوق مردم قم نسبت به ورزش به ویژه فوتسال، جذاب و امیدبخش بود و به کمک این حمایت می‌توانیم به موفقیت‌های زیادی برسیم.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.