سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

بهره برداري از دو طرح عمرانی در شهرک صنعتی مازندران

دو طرح عمرانی در شهرک صنعتی مازندران به بهره برداري رسید.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران،از بهره برداری دو طرح عمرانی تصفيه خانه فاضلاب در شهرك صنعتی سلمانشهر و ناحيه صنعتی نارنج داربن تنكابن، همزمان با 21 مرداد روز حمايت از صنايع كوچك، خبر داد.

موسوی گفت: طرح ساخت تصفيه خانه فاضلاب در شهركها و نواحي صنعتي با هدف حفظ و صيانت از محيط زيست،ارتقاء سطح سلامت و رعايت اصول بهداشتی و استفاده مجدد از پسآب تصفيه شده برای آبياری فضای سبز انجام می شود .

مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود : تصفيه خانه فاضلاب شهرك صنعتی سلمانشهر با اعتبار مبلغ 400 ميليون تومان نوسازی و بهسازی شده كه مبلغ 218 ميليون تومان از محل اعتبارات استانی و مبلغ 182 ميليون تومان از محل اعتبارات داخلی شركت هزينه شده است .

موسوی همچنين با اشاره به احداث تصفيه خانه فاضلاب ناحيه صنعتي نارنج داربن بيان داشت : اين تصفيه خانه با اعتبار مبلغ 600 ميليون تومان اجرا شده كه مبلغ 244 ميليون تومان از محل اعتبارات ملي و مبلغ 295 ميليون و 600 هزار تومان از محل اعتبارات استاني و مبلغ 60میلیون و 400 هزار تومان نيز از محل اعتبارات داخلی،بمنظور تكميل اين طرح هزينه شده است .

وی خاطرنشان كرد:با بهره برداری و راه اندازی اين دو طرح عمرانی 108 واحد توليدی از مزايای ساخت تصفيه خانه فاضلاب بهره مند می گردند .

انتهای پیام/گ

برچسب ها: ساری ، شهرک ، طرح ، عمرانی ، صنعتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.