سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

راه اندازی 101دفترنمایندگی حمل و نقل وروستایی در استان اصفهان

سرپرست اداره روستایی حمل و نقل پایانه های استان اصفهان؛ با اشاره به اینکه درکشور2هزارمسیرمصوب حمل و نقل روستایی وجود دارد گفت: دراین زمینه استان اصفهان با 61 مسیردررتبه 15 کشوری قراردارد که با فعالیت های مستمرو پیگیری های صورت گرفته ازطرف اداره حمل و نقل روستایی موافقت راه اندازی 101 دفترنمایندگی حمل و نقل وروستایی درسطح استان به گرديده است .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای  باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد حسن پوربافرانی؛با اشاره به اینکه درراستای واگذاری ناوگان به متقاضیان با استفاده ازتسهیلات بانکی جمعا 46 نفربه بانک های عامل معرفی شده اند افزود:این تسهیلات به میزان حداقل200میلیون ریال با کارمزد4 درصد است که ازاین تعداد16 نفرموفق شده اند که ناوگان مورد نظررا تحویل و مشغول فعالیت ومابقی درحال طی شدن مراحل دریافت تسهیلات می باشند.

وی تصریح کرد:اصفهان درزمینه ایجاد دفاترحمل ونقل روستایی رتبه اول کشوررا کسب نموده است.

سرپرست اداره روستایی حمل ونقل پایانه های استان اصفهان تاکید کرد: تعداد65 دستگاه وانت 2 کابین که از سوی کمیته امداد به مددجویان آن کمیته واگذاره گردیده بود را تحت پوشش دفاترنمایندگی قرار داده و مشغول فعالیت می باشند.

وی بیان داشت: ناوگان مسافربرعمومی پاسخگوی نیاز روستاها نبوده و تعدادی ناوگان مسافر بر شخصی که در این مسیر ها فعالیت می کردند شناسایی و با نصب برچسب تحت پوشش دفاتر نمایندگی حمل و نقل روستاها قرار گرفته تا موقتا این کمبود را مرتفع کنند.

پوربافرانی ادامه داد: درراستای ساماندهی حمل و نقل روستایی مشکلات زیادی درمسیر پیشرفت کارفرما وجوددارد که از جمله سخت گیری بانک ها در راستای پرداخت تسهیلات ، قطع شدن سوخت یارانه ای ،عدم نظارت لازم توسط پاسگاه پلیس در راستای پیشگیری از فعالیت های مسافربرشخصی است .

وی بیان داشت:در راستای خدمات بیشتر در مسیر های روستایی این اداره کل در نظر دارد سایر مسیر های روستایی را شناسایی و تا پایان سال جاری نسبت به ایجاد دفتر نمایندگی جمل و نقل روستایی در این روستاها اقدام نماید.

وی افزود:با واگذاری ناوگان ، با تسهیلات بانکی با کارمزد 4درصد، کمبود ناوگان عمومی در مسیر های روستایی جبران و ناوگان مسافر برشخصی و فرسوده را از رده خارج مينمايم.



انتهای پیام/ ا
برچسب ها: حمل ، نقل ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.