سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

مشهد دومین شهر گردشگری جهان اسلام

یک کارشناس حوزه کسب وکار گفت: صداقت یکی از ارکان مهم برای مطرح شدن (برند شدن) یک نشان تجاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمید سپیدنام افزود: مشهد حوزه های کسب وکار خوبی دارد، بسیاری از حرفه ای های این حوزه از مشهد برخاسته اند.

وی افزود: مشهد دومین شهر توریستی جهان اسلام است و جاذبه های خاص خود را دارد و قطعاً با رفع شدن تحریمها، یکی از قطب های مهم گردشگری دنیا می شود.

سپیدنام ادامه داد: دراین راستا باید مشکلات اقامتی، کمبود هتل وامکانات تفریحی در این شهربرطرف شده تا فضای ناقصی که در حوزه بازاریابی(مارکتینگ) و تجاری شدن محصول(برندینگ) وجود دارد و یک خلا محسوب می شود از بین برود.

وی ادامه داد: تجاری شدن یک محصول همیشه به معنای بهترین بودن نیست. صداقت یکی از ارکان اصلی برند شدن است و عدم صداقت، فقط در کوتاه مدت می تواند اثرگذار باشد.

وی  با اشاره به قدرت مشهد در حوزه‌های مختلف کسب وکار، افزود: این شهر در خیلی از حوزه ها از جمله صنعت و کسب وکار قوی است ولی در مطرح شدن آن ضعیف کار شده اگر برند ضعیف باشد، بازاریابی (مارکتینگ) هم پایین می‌آید.

سپیدنام با بیان اینکه مسئله آموزش در کسب و کار (بیزینس) مهم است، ادامه داد: بهتر است صاحبان صنایع با تغییر در روش‌های کسب و کار و با اهتمام به امر آموزش به بهبود کیفیت کار خود بیفزایند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.