سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی:

تصویب آیین‌نامه حمایت از صادرات محصولات دانش‌بنیان

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: آیین نامه حمایت از صادرات محصولات شرکتهای دانش‌بنیان به تصویب رسیده و اجرا می‌شود و صندوق آن‌ها را تحت حمایت مالی قرار می‌دهد .

بهزاد سلطانی رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در گفتگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خببرنگاران جوان  تصریح کرد: با توجه به اینکه آیین نامه حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان به تصویب صندوق نوآوری و شکوفایی رسیده است لذا بر این اساس صندوق حمایت‌های مالی ویژه ای را در خصوص صادرات شرکتهای دانش‌بنیان اعمال می‌کند. 

وی در ادامه تاکید کرد: طی بررسی‌های انجام شده و مکاتبه با شرکت‌های دانش بنیان متعدد اجرای آیین نامه حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان آغاز شده و به زودی جزئیات این آیین نامه از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی اعلام می شود. 

سلطانی با اشاره به حمایت های مالی صادرات محصولات فناورانه خاطر نشان کرد: شرکت‌های دانش بنیانی که صادرات محصولات فناورانه دارند، بر اساس آیین نامه شرکت‌های دانش‌بنیان تحت حمایت های مالی مانند اختصاص وام با سود 4 درصد قرار می گیرند.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی تصریح کرد: با تصویب این آیین نامه و اعمال و اجرای آن شرکتهای دانش‌بنیان تشویق می‌شوند تا در حوزه صادرات محصولات فناورانه در کشورهای مختلف فعال شوند و فعالیت‌های شرکتهای دانش‌بنیان با سابقه و فعال در این حوزه استقرار یابد. 



انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.