سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

خسارت ۲۰۰ میلیارد ریالی سیل اخیر به روستاهای نشل و اندوار

بخشدار امام زاده عبدالله آمل از خسارت ۲۰۰ میلیارد ریالی در سیل اخیر به روستاهای نشل و اندوار خبر داد

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ عسگری پور با اشاره به بارش اخیر و جاری شدن سیل در این بخش گفت: با توجه به این که بخش امام زاده عبدالله دارای مناطق جنگلی، جلگه ای و کوهستانی دارد متاسفانه در اکثر بارندگی های شدید و جاری شدن سیل بیشترین خسارات را متحمل می شویم.

وی افزود: در بارش شدید باران و جاری شدن سیل متاسفانه مردم دو روستای شنل و اندوار بیشترین خسارات را متحمل شدند.

بخشدار امام زاده عبدالله با اشاره به بازدید های مکر فرماندار آمل و مسئولین مربوطه از این دو روستا تصریح کرد : خوشبختانه با ورود خوب مسئولین و با امکانات اولیه در ساعات نخستین توانستیم تا حدودی مردم گرفتارشده در سیل را نجات دهیم.

عسگری پورگفت: پس از بررسی خسارات توسط دستگاههای مربوطه تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال به این دو روستا خسارت وارد شده است.

وی افزود: این خسارات بیشتر در بخش راه سازی ، باغات ، زنبورهای عسل ، اصطبل حیوانات از قبیل گاو و گوسفند ، ، خودروهای سواری و دیگر امور می باشد.

بخشدار امام زاده عبدالله با اشاره به طولانی شدن خدمات رسانی تصریح کرد: با توجه به اینکه بارش باران و جاری شدن سیل در اکثریت شهرها و بخش های مازندران اتفاق افتاده بود به همین خاطر دستگاههای سنگین به مناطقی که بیشترین خسارات را متحمل شدند اعزام شده و در بخش امام زاده عبدالله بخاطر بسته بودن جاده هراز و صعب العبور بودن خدمات رسانی طولانی شده است.

عسگری پور یادآورشد: تمام امکانات جهت بازگشایی ، مرمت و بازسازی اعم از لودر ، بلدوزر و اعزام کمپرسی و لودر توسط شهرداری آمل به همراه یک اکیپ کامل در منطقه مشغول هستند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: خسارت ، سیل ، میلیارد ، روستا ، آمل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.