سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریزی با «از رئیس جمهور پاداش نگیرید» به فرهنگسرای فردوس می رود

فیلم سینمایی «از رئیس جمهور پاداش نگیرید» ساخته کمال تبریزی روز 5 مرداد ماه در فرهنگسرای فردوس به نمایش در می آید و پس آز جلسه نقد و بررسی برگزار می شود.

به گزارشحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ فیلم سینمایی «از رئیس جمهور پاداش نگیرید» روز 5 مرداد ماه  ساعت 18 با حضور کمال تبریزی کارگردان، مهدی کریمی تهیه کننده، محمدرضا سکوت مدیر فیلمبرداری، اصغر نقی زاده و دیگر بازیگران در فرهنگسرای فردوس به نمایش در می آید. 

همچنین پس از نمایش فیلم «از رئیس جمهور پاداش نگیرید» جلسه نقد و بررسی این نشست با حضور عوامل و محمدرضا مقدسیان منتقد سینما برگزار می شود. 

«از رئیس جمهور پاداش نگیرید» هم اکنون در گروه سینمایی پردیس زندگی اکران عمومی شده است و با وجود اینکه سینماهای حوزه هنری را در اختیار ندارد، اما توانسته با استقبال خوبی روبرو شود. 

در «از رئیس جمهور پاداش نگیرید» حسن معجوني، آتيلا پسياني، احمد آقالو، بهمن زرين‌پور، صابر ابر، آشا محرابي، رضا بهبودي، روح‌الله حق‌گوي لسان، اصغر نقي‌زاده، بهنام وطن و.... بازی می کنند. 

در خلاصه داستان فیلم آمده است : يكي از مديران ارشد به صورت كاملا اتفاقي به سفر حج مي‌رود و در اين سفر اتفاقاتي برايش مي‌افتد كه ظاهرش خوشايند نيست، اما همه اين اتفاقات ناخوشايند باعث مي‌شود به معنا و مفهومي از سفر دست پيدا كند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.