سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

تورهای حرم گردی ویژه زائران غیرایرانی

مدیرکل روابط عمومی حرم کریمه اهل بیت (س) از راه‌اندازی تورهای حرم گردی ویژه زائران غیرایرانی خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از قم؛ حجت الاسلام محمدجواد بهشتی‌پور دبیرکل روابط عمومی حرم کریمه اهل بیت (س) بابیان اینکه این برنامه از مدت ها پیش تنظیم شده بود گفت:مدت ها پیش ایده این طرح داده شد ولی به دلیل یک سری مشکلات وکم بود بودجه تا کنون اجرا نشده بود.

وی ادامه داد: در 3 ماه نخست سال 94 بیش از 2800 توریست از کشورهای غیر مسلمان در ‌حرم مطهرحضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها حضور یافتند که 85 درصد آن‌ها از کشورهای اروپایی بودند.

بهشتی پور افزود:با افزایش روز افزون توریست ها به استان ودرخواست ان ها این طرح در حال اجرا است.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) با اشاره به خدمات فرهنگی و مذهبی آستان برای زائران غیرایرانی و غیرمسلمان افزود: اداره اطلاع‌رسانی و تشریفات جهت سرویس‌دهی هرچه بهتر به مسافران غربی، کتابچه راهنمائی زائر به زبان انگلیسی، عربی، اردو تهیه و چاپ نموده است و انتشار آن به زبان‌های اسپانیولی، فرانسوی، آذری و ترکی در دست اقدام دارد.

بهشتی‌پور با بیان اینکه تعدادی کتب تخصصی به زبان انگلیسی برای توریست‌های علاقمند تهیه شده گفت: درصدد هستیم تا با اوردن چند مترجم دیگر مشکللات را هم برطرف کنیم.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) در پایان افزود:در پی برگزاری جلسات برای زائران غیرایرانی  این امکان را فراهم اوردیم که طی آن میهمانان در فضایی دوستانه، پرسش‌ها و نظرات خود را مطرح کنند.

انتهای پیام/  ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.