سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

پيام تبريك استاندار يزد به مناسبت موفقيت دانش آموزان يزدي در آزمون سراسري

استاندار يزد با صدور پيامي موفقيت دانش آموزان يزدي در كسب 5 رتبه برتر گروههاي آموزشي را به دانش آموزان پر تلاش، فرهنگيان دلسوز و خانواده هاي بزرگوار و عموم مردم استان يزد تبريك گفت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سيد محمد مير محمدي با صدور پيامي درخشش و موفقيت دانش آموزان خوش استعداد يزدي در كنكور سراسري 1394 و كسب 5 رتبه برتر گروه هاي آموزشي توسط آقايان نعمتي زاده، فرح زا، مسيحا، سلطاني و اقبالي را به ايشان و دانش آموزان پر تلاش، فرهنگيان دلسوز و خانواده هاي بزرگوار و عموم مردم استان يزد گفت.

متن كامل پيام به شرح ذيل است:

درخشش و موفقيت دانش آموزان خوش استعداد يزدي در كنكور سراسري 1394 و كسب 5 رتبه برتر گروه هاي آموزشي توسط آقايان نعمتي زاده، فرح زا، مسيحا، سلطاني و اقبالي را به تمامي اين عزيزان و دانش آموزان پر تلاش، فرهنگيان دلسوز و خانواده هاي بزرگوار و عموم مردم استان يزد صميمانه تبريك عرض مي نمايم.
بي ترديد اين موفقيت نمود عيني از تلاش و سخت كوشي دانش آموزان، همت معلمان، همراهي والدين و نتيجه همدلي و همزباني مسئولان و برنامه ريزان و اولياء و مربيان در امر تربيت نسل آينده ساز ايران اسلامي است.

اميدوارم فرزندان شايسته و دانش آموزان افتخارآفرين با تداوم مجاهدات خويش در راه كسب علم ومعرفت و كمال با دلسوزي و همت مسئولين و دست اندركاران آموزش و پرورش استان در پاسداري از شهرت علمي و ديني ديار دارالعباده و دارالعلم با تلاشي دوچندان موفق و مويد باشند.

انتهای پیام/س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.