سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

واگذاری میزبانی مسابقات قهرمانی مردان کشور به قم

دبیر هیئت ووشوی استان از میزبانی قم در مسابقات ووشوی قهرمانی کشور خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از قم؛ هادی رشیدی دبیر هیئت ووشوی قم  با بیان اینکه فدراسیون ووشوی کشورمان میزبانی مسابقات قهرمانی مردان کشور را به قم واگذار کرد گفت: این مسابقات به مدت سه روز و از 14 مرداد ماه در مجتمع ورزشی شهید حیدریان برگزار می‌شود.

دبیر هیئت ووشوی استان قم تعداد شرکتت کنندگان رادرحدود 700 نفر پیش بینی کرد و گفت: پس از تجربه موفق برگزاری مسابقات ووشوی قهرمانی کشور در سبک فانگ من چوآن، قم بار دیگر میزبانی از این رویداد مهم را با حضورتعدادزیادی از ستاره های ورزش رابر عهده گرفته است.

رشیدی بیان کرد: سال گذشته مسابقات سبک فانگ من چوآن در قم برگزار شد که استان قم در هر دو بخش مردان و زنان به مقام قهرمانی مجموع مدال‌های رده‌های سنی مختلف دست پیدا کرد و به طور کلی، اخذ میزبانی این مسابقات نقش مهمی در ارتقای جایگاه ووشوی قم در سطح کشور دارد.

وی از دیگر رویدادهای مهم در این رقابت هارا حضور بانوان درلیگ برتر کشور خبرداد و گفت: علاوه بر برگزاری این مسابقات، چند رویداد مهم ووشو برای استان قم در پیش است که یکی از آن‌ها حضور تیم ووشوی بانوان قم در لیگ برتر کشور است که این امر با همکاری بخش خصوصی انجام می‌شود.

گفتنی است:مراسم اختتامیه آن روز 16 مرداد انجام می‌شود و شرکت‌کنندگانی از تمامی استان‌های کشور در رده‌های سنی مختلف در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.