سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

خسارت 210 میلیارد ریالی سیل به شهرستان سقز

فرماندار ویژه شهرستان سقز از210 میلیارد ریال خسارت وارده بر اثر سیل عصر روز شنبه، به تاسیسات و تجهیزات شهری، کسبه و بازاریان سطح شهر خبرداد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج؛  علی اکبر ورمقانی گفت: بیشترین خسارت وارده در حدود 150 میلیارد ریال به تاسیسات و تجهیزات زیربنایی شهری از جمله پل ها، شبکه فاضلاب، آسفالت شبکه معابر، جدول و کانال آب‌های سطحی وارد شده است.

وی افزود: 40 میلیارد ریال خسارت نیز به اجناس و محتویات 450 واحد مغازه و واحد تجاری در محدوده بازار تاریخی سقز و بعضی دیگر از خیابان های شهر وارد شده است.

فرماندار ویژه شهرستان سقز بیان کرد: 550 واحد مسکونی نیز در محلات بازار، بهارستان پایین، خیابان‌های استاد شیرازی و فخر رازی، بلوارهای کردستان، وحدت، انقلاب و میدان قدس، 15 میلیارد ریال خسارت دیده‌اند.

وی ادامه داد: بر اثر این حادثه بیش از 200 دستگاه خودرو سواری و باری آسیب دیدند که خسارت وارده به آنها نیز پنج میلیارد ریال تخمین زده شده است.

ورمقانی در پایان در خصوص پرداخت خسارت به آسیب دیدگان بخش غیر دولتی گفت: ستاد مدیریت بحران کشور هر تصمیمی برای استان های کشور اتخاذ کند در استان کردستان و شهرستان سقز نیز اینگونه عمل خواهد شد.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.