سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جنوب تهران در محاصره نخاله‌های ساختمانی

شهردار ناحیه 7 شهرداری منطقه 20 گفت:13 هزار و دویست هکتار از اراضی جنوب پایتخت تبدیل به محلی برای تخلیه کنندگان نخاله‌های ساختمانی شده است.

یحیی رنجبران، شهردار ناحیه 7 شهرداری منطقه 20 در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ، با اشاره به تخلیه حجم انبوهی از نخاله‌های ساختمانی در این ناحیه، اظهار کرد: با توجه به وسعت بالا و همچنین قرار گرفتن در حریم سه محور اصلی، ری- ورامین، کهریزک و امام‌رضا، فرصت مناسبی برای رانندگان و تخلیه کنندگان نخاله‌های ساختمانی ایجاد شده تا نخاله خود را در این ناحیه تخلیه کنند.

وی افزود: ناحیه 7 دارای 13 هزار و دویست هکتار اراضی است که دو هزار هکتار آن جنگل‌کاری و حدود 10 هزار هکتار برای کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 شهردار ناحیه 7 شهرداری منطقه 20 ادامه داد: مابقی این اراضی، به صورت پراکنده، قربانی منفعت طلبانی می‌شود که نخاله‌های خود را در این اراضی تخلیه می‌کنند.

رنجبران با اشاره به برخورد قانونی با تخلیه کنندگان نخاله‌های ساختمانی، گفت: 4 اکیپ به صورت شبانه روزی حریم ناحیه را تحت کنترل قرار می‌دهند که در صورت مشاهده تخلف اقدام به برخورد با متخلفان می‌کنند.

وی افزود: در صورت مشاهده تخلف و تخلیه نخاله، طبق ماده 16 قانون پسماند، متخلف جریمه شده و خودرو‌اش توقیف می‌شود.

شهرداری ناحیه 7 در پایان یکی از موانع جلوگیری کننده از تخلیه نخاله‌های ساختمانی در حاشیه جاده‌ها را کاشت درخت عنوان کرد و گفت: با همکاری شورای روستای قاسم آباد در جنوب تهران و شهرداری ناحیه 7 منطقه 20 از سه راه سیمان تا انتهای جاده خاور شهر در دو طرف جاده درخت کاشته شده است که این اقدام از تخلیه بخش‌ زیادی از نخاله‌های ساختمانی در حاشیه جاده جلوگیری به عمل آورده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.