سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

120 هزار گردشگر در تعطیلات عید فطر از فریدونشهر دیدن کردند

سرپرست فرمانداری فریدونشهر اعلام کرد : 120 هزار گردشگر در تعطیلات پایان ماه مبارک رمضان از نقاط دیدنی و جاذبه های طبیعی فریدونشهر دیدن کردند.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، غلامرضا یسلیانی در کنفرانس خبری گفت: این تعداد گردشگر در مدارس و مهمانسراهای شهرستان فریدونشهر اسکان یافتند.

وی اظهارکرد: بسیاری از مسافران و گردشگران حتی چند شب را در دامن طبیعت زیبای فریدونشهر و پارکهای این شهرستان سپری کردند.

سرپرست فرمانداری فریدونشهر با بیان اینکه تمهیدات لازم برای رفاه مسافران در این شهرستان فراهم شد، گفت: واحدهای خدماتی از جمله خبازی ها، رستوران ها، اغذیه فروشی ها و گوشت فروشی ها در تعطیلات پایانی ماه مبارک رمضان فعال بودند.

وی با اشاره به اینکه نظارت کافی بر مراکز خدماتی فریدونشهر انجام می شود، افزود: خوشبختانه برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران ایجاد رفاه آنان با مشکلی مواجه نشدیم.

یسلیانی با اشاره به تردد زیاد گردشگران در مناطق گردشگری فریدونشهر از جمله پونه زار و پارک سراب، گفت: با احداث و بهره برداری از خیابان کمربندی شهید مدنی فریدونشهر از حجم ترافیک در خیابان های سطح شهر کاسته شد.

تعداد مراجعه کنندگان به مراکز بهداشتی و درمانی فریدونشهر از جمله بیمارستان رسول اکرم (ص ) این شهرستان در عید سعید فطر و تعطیلات پایان ماه مبارک رمضان زیاد گزارش شد لذا مسئولان ذیربط باید برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به شهروندان فریدونشهر و گردشگران علاقمند به طبیعت این شهرستان در فصل تابستان، تمهیدات لازم را بیاندیشند

انتهای پیام/ گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.