سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

خسارت 10 میلیارد تومانی سیل به بخش کشاورزی مازندران

بر اثر سیل اخیر تاکنون بیش از 10 میلیارد تومان به بخش کشاورزی خسارت وارد شده و برآورد خسارت نهایی تا 24 ساعت آینده اعلام خواهد شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت:با توجه به بارندگی چند روز اخیر در استان، خسارت‌هایی به بخش کشاورزی استان شامل مزارع برنج، سردهنه‌ها، کانال‌های آبرسانی، جاده‌های بین مزارع، دامداری‌ها و واحدهای دامداری کوچک وارد شده است.

سید محمد جعفری افزود: با توجه به استمرار بارش باران از روز جمعه تا امروز برآورد میزان خسارت در شهرهای مختلف استان توسط کارشناسان جهاد کشاورزی در حال انجام است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اعلام اینکه تاکنون به بیش از 10 هزار هکتار از شالیزارهای استان خسارت 10 تا 30 درصدی وارد شده است، گفت: به بیش از 50 کیلومتر از جاده‌های بین مزارع و 36 سردهنه خسارت وارد شده است.

جعفری با بیان اینکه بارش سیل در استان تاکنون بیش از 10 میلیارد تومان به بخش کشاورزی خسارت وارد کرده است، تصریح کرد: برآورد خسارت نهایی تا 24 ساعت آینده اعلام خواهد شد.

به گفته وی : بیشترین خسارت ناشی از سیل اخیر به غرب استان، سوادکوه و کجور وارد شده است.

انتهای پیام /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.