سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار باشگاه استقلال + مصاحبه

با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی نقل و انتقالات بازیکنان استقلال برای پیگیری وضعیت خود راهی باشگاه خواهند شد تا از این طریق بتوانند قراردادهای خود را با این باشگاه به ثبت برسانند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان بازیکنان زیادی از جمله فرشید اسماعیلی، روزبه چشمی، بهنام برزای ، مجید حسینی، امید نورافکن و علیرضا رمضانی برای پیگیری کارهای شخصی خود امروز به باشگاه استقلال رفته بودند و طبق شنیده ها از منابع آگاه گفته می شود حضور بازیکنان به خاطر نقل و انتقالات و نواقص مدارک پرونده های آنها بوده است از همین روز بازیکنان برای پیگیری کارها و رفع نواقص پرنده های خود به باشگاه آمدند تا از این طریق این نقص ها را رفع نمایند. از طرفی دیگر برخی از بازیکنان جلسه‌ای را با مظلومی برگزار کردند.
 
**محسن کریمی بازیکن جوان تیم استقلال نیز امروز برای رسیدگی به وضعیت خود برای فصل آتی به باشگاه استقلال آمد و با توجه به اینکه این بازیکن جوان دو فصل دیگر با آبی پوشان پایتخت قرارداد دارد از همین رو برای اینکه نامش در لیست بزرگسالان تیم قرار گیرد با مسئولان استقلال از لحاظ مالی به توافق رسید و قرار است فصل بعد برای آبی پوشان پا به توپ شود.
 
**یعقوب کریمی نیز گفته می شود رضایت نامه خود را با توجه به صحبت‌هایی که افشارزاده با خلیلیان مدیرعامل باشگاه سپاهان انجام داده دریافت کرده است و برای حضور در تیم استقلال با مسئولان سپاهان به توافق رسیده است.
 
**حضور بازیکنان استقلال در باشگاه مربوطه همانطور که گفته شد برای رفع نواقص پرونده ای بوده است وبا توجه به اینکه زمان نقل و انتقالات تیم ها در حال به پایان رسیدن است این احتمال وجود دارد که برخی از بازیکنان پس از رفع نواقص پرونده خود امروز بهرام امیری راهی هیئت فوتبال استان تهران شود تا از این طریق قراردادهای خود را به ثبت برساند.
 
**امیرحسین صادقی بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال استقلال امروز برای پیگیری کارهای خود به باشگاه استقلال آمده بود و طبق شنیده ها از منابع آگاه گفته می شود احتمال دارد موجباتی فراهم شود تا این بازیکن در استقلال ماندنی شود اما هنوز چیزی مشخص نیست.
 
امیر حسین صادقی پس از خروج از باشگاه استقلال بیان کرد: فرصت نقل و انتقالات 5 روز تمدید شده و دلم برای دوستانم از جمله امیری، جویباری، پورحیدری تنگ شده بود و برای دیدن آنها امروز به باشگاه آمده بودم.
 
وی در خصوص اینکه اگر از استقلال جدا نشود باید به عنوان یک عضو اداری با مبلغ 5 میلیون تومان ماهیانه در باشگاه استخدام شود بیان کرد: خودم هم از شنیدن این مطلب تعجب کردم و نمیدانم چرا این صحبت مطرح شده و باید بگویم 5 میلیون که هیچ بنده به آبدارچی بودن استقلال هم افتخار می کنم و همین که آرم باشگاه روی قلب من باشد برایم کافی است.
 
وی افزود:‌ انشاءالله تا فردا اگر مسئله من با استقلال حل شود می توانم بگویم که به چه تیمی می‌روم اما همه چیز فردا مشخص می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال ، چشمی ، مظلومی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.