حضور رحمتی در باشگاه استقلال

بازیکنان تیم فوتبال استقلال این روزها برای مشخص کردن وضعیت مالی قرار داد ها و تکمیل پرونده خود به باشگاه می روند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به نزدیک شدن روزهای پایانی نقل و انتقالات بازیکنان تیم فوتبال استقلال برای رسیدگی به امور خود راهی باشگاه استقلال می شوند  .

طبق گفته نظری جویباری عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال قرار است هاشم بیگ زاده ، عمران زاده و آرش برهانی برای توافق مالی به باشگاه بروند تا وضعیت آنها مشخص شود  .

در حال حاضر مگویان به باشگاه استقلال آمده است ولی بدون دریافت مطالبات خود باشگاه را ترک کرد.

خرسند نیا ،محمد خلیلی و مهدی کربلایی بازیکنان زیر 23 سال نیز برای رسیدگی به وضعیت خود و ثبت قرارداد های خود به باشگاه آمدند .

وحید طالب لو برای رسیدگی به وضعیت قرار داد خود لحظاتی پیش به باشگاه آمد.

منصور پورحیدری که در تمرین امروز آبی پوشان حضور نداشت لحظاتی پیش به باشگاه استقلال آمد.

مهدی رجبی بازیکن سهمیه زیر 21 سال استقلال نیز برای رسیدگی به وضعیت خود برای فصل آتی به باشگاه استقلال آمده است.

** پیش از حضور بازیکنان در دفتر باشگاه آبی پوشان در تمرین صبح حضور داشتند.

در ابتدا بازیکنان چند دقیقه ای به دور زمین دویدند و بعد از آن در سالن وزنه مجموعه انقلاب به تمرینات خود پرداختند.

مجید صالح در تمرین امروز آبی پوشان حضور داشت .

ریوالدو باربوسا دسوزا هم به دلیل انجام تست پزشکی در تمرین امروز حاضر نشد  .

بازیکنان از سرمربی خود خواستند که تمرین فردا را به خاطر فشار بازی روز گذشته تعطیل کند.

منصور پورحیدری در تمرین امروز آبی پوشان شرکت نکرد  .

وحید طالب لو برای رسیدگی به وضعیت قرار داد خود لحظاتی پیش به باشگاه آمد.

مگویان برای پیگیری مطالبات به باشگاه آمده بود که دست خالی باشگاه را ترک کرد.

خرسند نیا  برای ثبت قرارداد مالی برای فصل آتی به باشگاه آمد.

کربلایی : برای ثبت قراداد مالی برای فصل آتی به باشگاه آمدم و منتظرم تا با مسئولان صحبتی داشته باشم.

مهدی رجبی بازیکن زیر 21 سال :مدارکم را تحویل مسئولان دادم و منتظرم برای فصل آتی قرارداد خودم را با باشگاه ببندم.

فروزان برای دریافت رضایت نامه و فسخ قرار داد به باشگاه استقلال آمد.

نظری جویباری و امیری برای رسیدگی به وضعیت بازیکنان لحظاتی پیش وارد باشگاه شدند.

نظری جویباری در خصوص وضعیت یعقوب کریمی گفت : در سیستم مالی باشگاه سقفی را در نظر گرفتیم تا پول رضایت نامه این بازیکن را همانند دیگر بازیکنان از جمله چشمی به باشگاه سپاهان پرداخت کنیم و در نهایت از قرارداد این بازیکن کم کنیم.
وی درباره وضعیت پروپچیچ عنوان کرد :قرار است این بازیکن شنبه به ایران بیاید. 
نظری در خصوص فروزان افزود : قرار است صحبتی درباره وضعیت فصل آتی با این بازیکن داشته باشیم.

میلاد فخر الدینی هم از دیگر بازیکنانی است که برای توافق مالی فصل آتی به باشگاه استقلال آمده است.

طالب لو پس از خروج از باشگاه استقلال گفت: برای توافق مالی به باشگاه آمدم و این موضوع حل شد.قرار دادم از سال گذشته در هیات فوتبال ثبت شده است.

مظلومی در خصوص باخت روز گذشته تیم استقلال در مورد پیکان گفت : در حال حاضر بدن های بازیکنان آماده نیست و تمام تلاشمان این است که تیم را به آمادگی کامل برسانیم .در بازی های دوستانه هم ببازیم مهم نیست،اصل بازی های لیگ است و امیدوارم موفق شویم .
به غیر از پروپچیچ بازیکن دیگری مدنظر ما نیست و تیم ما تکمیل است.

**فروزان: در استقلال ماندگار شدم
دروازه بان تیم استقلال گفت: با توجه به صحبت‌هایی که با مسئولان انجام دادم در نهایت قرار شد در تمرینات عصر استقلال شرکت کنم.

فروزان افزود : صحبت‌هایی در جلسه امروز با مسئولان انجام شد که نمی‌توانم آنها را بازگو کنم اما تصمیم گرفتم بعد از ظهر در تمرینات استقلال شرکت کنم و خیلی دوست داشتم در استقلال بمانم و نمی‌تواتم راجب حرف‌های که در جلسه امروز بود حرف بزنم اما در استقلال ماندگار شدم.

 راجع به پیشنهاداتم با باشگاه صحبت‌های لازم صورت گرفت اما شرایط طوری شد در استقلال بمانم.

رحمتی در باشگاه استقلال حاضر شد.

البته این دروازه بان با عصبانیت وارد باشگاه شد و احتمال دارد که از حضور فروزان ناراحت شده باشد.

خرسند نیا ، خلیلی و کربلایی در خصوص مسائل مالی فصل آتی با مسولان باشگاه به توافق رسیدند.

شنیده میشود در صورتی که یعقوب کریمی به ترکیب تیم اضافه نشود،هاشم بیک زاده جایگزین او میشود اما باید این مساله بررسی شود.

جلسه هاشم بیگ زاده با مسولان استقلال بی نتیجه ماند و قرار است وضعیت این بازیکن طی امشب یا فردا مشخص شود.
 
توافق فروزان با سیاه‌جامگان
مشکلات رضایت‌نامه یعقوب کریمی باعث شد استقلالی‌ها تقریباً قید وی را بزنند. امروز صحبت‌هایی هم از حضور محسن فروزان در سیاه‌جامگان به گوش رسید. 
بهرام امیری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت هاشم بیگ زاده گفت: بیگ‌زاده امروز برای دریافت رضایت‌نامه به باشگاه آمد و ما هم شرایط رضایت نامه را برای وی اعلام کردیم و قرار شد این بازیکن پس بررسی های لازم جواب نهایی را به ما اعلام کند. البته هر دو طرف شرایط خود را مطرح کردند و قرار شد پس از انجام بررسی صحبت های لازم انجام شود.
وی درباره وضعیت فروزان و صادقی عنوان کرد :وضعیت این دو بازیکن هم همانند بیگ زاده است و باید شرایط باشگاه هم در نظر گرفته شود. شاید در یک مقطعی سرمربی تیم روی بازیکنانی نظر مثبتی نداشته باشد اما این دلیل نمي‌شود که بازیکنان ارزش نداشته باشند، چرا که آن‌ها ملی پوش هستند و جزو سرمایه باشگاه به حساب می آیند اما حق و حقوق باشگاه هم در میان مطرح است و استقلال هم برای بازیکنان زحمت کشیده است .حقوق بازیکن و باشگاه باید دوطرفه در نظر گرفته شود. 
 
ادامه وضعیت مبهم کریمی 
امیری درباره وضعیت یعقوب کریمی عنوان کرد :همان طور که باشگاه سپاهان در خصوص کریمی حق و حقوقی می خواهد ما هم چنین حقی داریم. با کریمی صحبت کردیم و در چارچوب و سقفی که هیات مدیره به ما اختیار داده بود با کریمی صحبت های لازم را انجام داده ایم. از اول هم دریافت رضایت نامه بر عهده خود بازیکن بوده است و در حال حاضر بحث 250 میلیون تومان مطرح است که این مبلغ کوچکی نیست و خارج از سقف و اختیارات من و نظری خواهد بود .بحث دریافت رضایت نامه هم از ابتدا بر عهده کریمی بوده و قرار شد این بازیکن پیگیر باشد که انگار پیگیری صورت نگرفته و این موضوع مشکلاتی را هم برای باشگاه استقلال بوجود آورده و تقریبا از جذب این بازیکن منصرف شدیم. 

عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد بیگ زاده جایگزین یعقوب کریمی شود یا خیر افزود :هر چیزی احتمال دارد ولی تا زمانی که کادر فنی از ما نخواهد چیزی اتفاق نخواهد افتاد. بحث بیگ‌زاده این بود که در لیست مظلومی نبوده و اگر مظلومی درباره این بازیکن نظرش را به ما اعلام کند از بیگ زاده می‌خواهیم در تمرینات شرکت کند
وی درباره حضورش به همراه جویباری در سازمان لیگ گفت : در هر صورت بحثی در خصوص اینکه استقلال حق ثبت ندارد مطرح شده بود و بحث حقوقی هم در میان بود و استقلال جزو 11 تیم اعلام شده و برای بررسی ها به سازمان لیگ رفتیم. ما هم مطالبت و حق و حقوقی داریم و هر دو طرف باید به تعهدات خود عمل کنند و همه چیز حل خواهد شد. 

حضور فروزان در سیاه‌جامگان
 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، امروز اخباری هم مبنی بر حضور محسن فروزان، دروازه‌بان فصل گذشته استقلال در این باشگاه مخابره شد. البته به نظر می‌رسد حضور فروزان در باشگاه استقلال فقط یک نمایش بوده است تا از این طریق مشکلاتی را برای باشگاه و دروازه‌بان های دیگر ایجاد کند، چرا که سید مهدی رحمتی بعد از اتفاق به باشگاه رفت و در این خصوص صحبت هایی را با مسولان باشگاه انجام داد. 

گفته می‌شود فروزان با تیم سیاه‌جامگان مشهد برای حضور در سنگر این تیم به توافق رسیده است.



انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار