سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری چهارمین جشنواره پارک پاک در آمل

جانشین فرمانده سپاه ناحیه آمل از برگزاری چهارمین جشنواره پارک پاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سروان رمضان رنجبر، جانشین فرمانده سپاه ناحیه آمل امروز در نشست با خبرنگاران شهرستان آمل با اشاره به اجرای چهارمین جشنواره طرح پارک پاک با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر آمل در پارک دهکده طلایی گفت: خوشبختانه در سه جشنواره قبلی استقبال بسیار خوب بوده است که در طرح پارک پاک امسال ۱۶ غرفه با موضوعات متنوع و با کیفیت تر از سالهای گذشته در حال اجرا می باشد.

وی یکی از اهداف مهم اجرای این طرح را مبارزه با جنگ نرم قلمداد نمود و تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف طرح در تفرجگاه ها برای مقابله با شبیخون فرهنگی در قالب جنگ نرم می باشد که همراه با اجرای ۵۶ برنامه فرهنگی، ورزشی و بصیرتی برای مسافران و مردم برگزار می شود.

رنجبر از برپایی غرفه های مختلف در اجرای این طرح خبرداد و تصریح کرد: مسابقات رباتیک، برگزاری نمازجماعت، برپایی ایستگاه نشاط، تجلیل از نخبگان علمی و فرهنگی، مهدکودک و مشاوره های دینی به عنوان برنامه های شاخص است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه آمل در خصوص برنامه های هفته حجاب و عفاف در شهرستان آمل گفت: برنامه های این هفته با همکاری بسیج جامعه زنان، حوزه های مقاومت خواهران و اموربانوان فرمانداری شامل دیدار با امام جمعه، برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف در پارک دهکده طلایی و امام زاده ابراهیم، برگزاری همایش هایی در سطح رده های مقاومت ، محور قرار دادن حلقه های صالحین با موضوع حجاب و عفاف در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی در عرصه تحقق اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است افزود: هدف از اجرای طرح های اقتصادی افزایش تولید و امنیت غذایی برای مردم می باشد که هر کسی در حد توان خود حتی در منازل می تواند این طرح ها را اجرایی کند.

رنجبر خاطرنشان کرد: امسال در طرح اقتصاد مقاومتی بیش از ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در قالب پرورش مرغ های بومی، زنبور عسل، دام سبک و سنگین ، شترمرغ ، ایجاد کارگاه های صنایع دستی و محصولات گلخانه ای اختصاص داده شد که با اشاره به ابلاغیه به کلیه رده های مقاومت بسیجیان مایل به اجرای طرح ها به بسیج سازندگی مراجعه کنند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه آمل با اشاره به تخصیص اعتبار ۳۰۰ میلیون تومانی برای صنایع تبدیلی یادآور شد: این امر شامل دستگاه های خشک کن میوه و سبزی جات که توسط بسیج سازندگی وام خوداشتغالی در قالب تحقق اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شده است.

وی با انتقاد از فعالیت کمرنگ ادارات در اجرای برنامه های فرهنگی در منطقه امت آباد ادامه داد: منطقه امت آباد یکی از مناطق آسیب پذیر شهر آمل می باشد که خوشبختانه سپاه ناحیه آمل برای کارهای فرهنگی ورود پیدا کرده و در حال ساخت ساختمان پایگاه مقاومت بسیج در دو طبقه برای برادران و خواهران هستیم.

رنجبر تصریح کرد: در این منطقه برگزاری کلاسهای حلقه های صالحین، توزیع سبد کالا برای خانواده های نیازمند و تشکیل کلاسهای فنی و حرفه ای از دیگر برنامه های سپاه در منطقه امت آباد می باشد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه آمل در خصوص اجرای اردوی هجرت دانش آموزی برای بهسازی و نوسازی مدارس گفت: ۴۰۰ دانش آموز دختر و پسر در طول تابستان در این اردو شرکت می کنند که علاوه بر کارهای عمرانی کارهای فرهنگی را فراگرفته و تا زمان بازگشایی مدارس در کلیه مدارس با محوریت بهسازی و نوسازی و فضاسازی محیطی مدارس اجرایی می شود.

وی همچنین از آغاز به کار موسسه قرآن و عترت منتظران سپاه ناحیه آمل خبرداد و بیان داشت: این موسسه با همکاری نمایندگی ولی فقیه در سپاه آمل با هدف گسترش فرهنگ قرآنی در میان آحاد مردم و جوانان ایجاد شده که کلاس های قرآنی، نماز، حدیث، نقاشی ، گرافیک، ژیمناستیک و روخوانی قرآن در آن برگزار می شود.

انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.