در آستانه اعزام تیم ملی ژیمناستیک کشورمان به ژاپن، استعفای یک مربی دیگر این تیم را به حاشیه کشاند.

بی‌برنامگی در ژیمناستیک بیداد می کندبه گزارش خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان: خیر خواه مربی ژیمناستیک تیم ملی کشورمان امروز با استعفای خود از سمتش دوباره نگاه‌ها را برای روی این تیم معطوف کرد.
 
خیرخواه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گفت: امروز استعفای  خودم را اعلام کردم، سالهاست در عرصه ژیمناستیک مشغول به کارم اما حالا احساس می کنم دیگر به من نیازی نیست.
 
مربی مستعفی اظهار کرد: در این مدت به من بسیار توهین شده است چون از هیچ یک از برنامه ها و مسائل تیم ملی خبر ندارم، در مدت حتی یکبار هم جلسه هماهنگی کادر فنی تشکیل نشده است باید از ژیمناست‌ها می پرسیدم که کی و کجا  اردو داریم این یک توهین است.
 
خیرخواه اظهار کرد: به علت عدم وجود تقویم ورزشی بی‌برنامگی  در ژیمناستیک موجب می زند، تا کی می خواهیم از نبود بودجه گله کنیم؟ به فرض هم بودجه باشد با این بی نظمی راهی از پیش نمی‌بریم حدود چهار سال است که نتوانسته ایم مسابقات قهرمان کشور برگزار کنیم و به مسابقات برون مرزی اعزام شویم. این موضوع عدم انگیزه ژیمناست‌ها را به همراه دارد و بسیاری از آنها ژیمناستیک را کنار گذاشته.
 
وی در پایان گفت: حالا که استعفا داده‌ام نمی‌خواهم از کسی گله کنم و چهره کسی را خدشه دار کنم، تا الان هم بسیار خویشتن داری کردم اما حالا دیگر نمی‌خواهم بمانم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار