سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نخستین همایش کشوری نماد اعتماد الکترونیکی در گلستان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از برگزاری نخستین همایش کشوری نماد الکترونیکی در استان گلستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران؛ برای نخستین بار در کشور همایش آشنایی با نماد اعتماد الکترونیکی و نقش آن در توسعه کسب و کارهای کوچک ، مرداد ماه امسال در استان گلستان برگزار می گردد .

حسینقلی قوانلو در خصوص برگزاری این همایش به خبرنگار ما گفت: آینده کسب و کار به این سمت است و ما باید فکر کنیم که تا 10-15 سال آینده چه اتفاقاتی در حوزه تجارت الکترونیک خواهد افتاد .

وی افزود: در واقع نماد اعتماد الکترونیکی با هدف قانونمند کردن و چارچوب دهی به فعالیت فروشگاه‌های مجازی ، مشخصه ای به منظور اعتماد سازی کاربران در هنگام مراجعه به سایت ها و فروشگاه های اینترنتی می باشد.

 رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گفت: نماد اعتماد الکترونیکی که به شکل یک علامت در بالای سایت‌هایی که از نظر قانونی فعالیت آنان مورد تائید است به نمایش در می آید با هدف ساماندهی سایت‌های تجاری در کشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الکترونیکی به‌خصوص B2C ایجاد شده است تا خریداران و مصرف کنندگان کالاها و خدمات فروشگاه های اینترنتی در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌که سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند کرد و حقوق مصرف کنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می کنند.

 قوانلو در ادامه گفت: در حاشیه این همایش، جشنواره خرید اینترنتی برگزار خواهد شد که قطعا با استقبال رو به رو خواهد شد.

وی در خصوص زمان برگزاری این همایش در استان گفت: زمان برگزاری این همایش در روز های آینده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.