مسوول علمی ستاد استهلال ماه در گلستان گفت: گروه‌های رویت هلال ماه مبارک رمضان از امروز در 3 منطقه از ارتفاعات گلستان مستقر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان محمد شفیع افزود: از امروز سه گروه رویت هلال ماه مبارک رمضان در 3 منطقه خالدنبی و درازنو و هزارپیچ استان گلستان مستقر شدند که دارای تجهیزات و گروه‌های فنی و تخصصی هستند.

وی اظهار کرد: علاوه بر این دو گروه تخصصی، پنج گروه دیگر از پژوهش سراهای دانش آموزی گلستان در شهرهای گرگان، گنبدکاووس، علی آباد، آق قلا و بندرترکمن برای همکاری با گروه استهلال آمادده و همکاری می کنند.

محمد شفیع با بیان این که احتمال رؤیت هلال ماه شوال طی امروز پنج شنبه در نقاط مختلف کشور و نیز استان گلستان بسیار ضعیف است گفت: با وجود این در صورت مشاهده هلال ماه در هر نقطه ای از مهین اسلامی و تایید آن توسط دفتر استهلال مقام معظم رهبری، بلافاصله اطلاع رسانی خواهد شد.

مسوول علمی ستاد استهلال ماه در گلستان اضافه کرد: گروه های تخصصی ستاد استهلال ماه شوال در هر استان، زیر نظر دفتر نمایندگی ولی فقیه در آن استان مشغول فعالیت است.

استان گلستان به دلیل شرایط طبیعی خاص و بهره مندی از نقاط مرتفع کوهستانی از مناطق اصلی در رؤیت هلال ماه شوال در کشور به شمار می رود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.