سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعهد نوشاد به خندوانه عملی شد

نوشاد عالمیان که در برنامه تلویزیونی خندوانه قول داده بود به همراه برادرش نیما از دو بازیکن با استعداد در رشته تنیس روی میز حمایت کنند، وعده خود را عمل کرد.

 
به گزارش خبرنگار حوزه سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نوشاد  31 خرداد، مهمان برنامه تلویزیونی خندوانه بود که در دقایق پایانی به درخواست مجری، نیما عالمیان هم روی صحنه آمد.

 رامبد جوان به آنها پیشنهاد کرد در بین مردم صد شاخه گل توزیع کنند. برادران عالمیان هم علاوه بر قول انجام این کار، اعلام کردند که هر کدام ، از یک بازیکن مستعد در رشته تنیس روی میز که خندوانه ای ها معرفی کنند، برای پیشرفت حمایت خواهند کرد.
 
روز گذشته وعده آنها عملی شد و عوامل برنامه خندوانه به همراه دو بازیکن مستعد به آکادمی بین المللی تنیس روی میز تهران دعوت شدند.

یکی از این دو بازیکن آرزوی دیدن نوشاد عالمیان را داشت. این بازیکن مستعد کشورمان روز گذشته علاوه بر گرفتن جایزه از دست برادران عالمیان به آرزوی خود نیز رسید و این دو دقایقی را با هم پینگ پنگ بازی کردند.

آرزوی دومین بازیکن هم رسیدن به قهرمانی جهان بود که مرد شماره یک تنیس روی میز هم به وی قول داد تا آنچه در توانش است را برای رسیدن به این هدف به کار بگیرد.
 
عالمیان ها، دو بسته را که شامل راکت پینگ پنگ، ساک ورزشی و لباس ورزشی بود به این دو بازیکن اهدا کردند.
 
 برنامه بعدی، توزیع صد شاخه گل بود که برادران عالمیان در خیابان های سطح شهر حاضر شدند و شاخه های گل اهدایی خود را به مردم تقدیم کردند.

انتهای پیام/  
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
کریم عیدی
۱۶:۳۳ ۰۴ مرداد ۱۳۹۴
سلام من پدر کیوان عیدی هستم واز برنامه خندوانه واقایان نیما ونوشاد عالمیان ومربی زحمتکش اقای مجید تقی زاده وجناب اقای واقفی که برای رسیدن پسرم کیوان به ارزویش وتشویق کردن بیشتر به این ورزش تشکر صمیمانه رادارم
رسول
۱۸:۴۱ ۲۵ تير ۱۳۹۴
احسنت به این عزیزان قهرمان