استفاده غیر قانونی یک کاندید خاص از تریبون عمومی

طی چند روز اخیر دغدغه‌ای جدید در بین اهالی تنیس روی میز کشور ایجاد شده و آن استفاده غیرقانونی یکی از کاندیدهای ریاست از طریق سایت رسمی فدراسیون است.

استفاده غیر قانونی یک کاندید خاص از تریبون عمومیبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که 5 ماه از رفتن محمد زارع‌پور، رئیس سابق از فدراسیون تنیس روی میز می‌گذرد، تاکنون 18 نفر در انتخابات ثبت نام کرده‌اند، اما هنوز خبری از برگزاری مجمع انتخاباتی نیست و این موضوع بسیاری از اهالی پینگ پنگ را نگران کرده است.
 
اما در هیاهوی این برگزاری در چند روز اخیر مصاحبه‌ای بر روی سایت رسمی فدراسیون تنیس روی میز قرار گرفت که به دغدغه جدیدی برای پینگ پنگی‌ها تبدیل شد و آن، استفاده غیرقانونی یک کاندید خاص از تریبون رسمی بود.
 
این کاندید خاص در مصاحبه خود به تعریف و تمجید از عملکرد 5 ماهه فدراسیون تنیس روی میز پرداختد و اعلام کرده است که در فدراسیون پینگ پنگ، مسئولیت‌ها دیگر در انحصار اعضای گروه خاصی نیست که موفقیت‌ها این صحبت‌ها در شرایطی بیان شده است که بعد از حضور احمد سعادتمند به عنوان سرپرست هیچ تغییر و تحولی در  بین مربیان صورت نگرفتد و فقط رئیس کمیته مربیان تغییر کرده است.
 
نکته جالب توجه این جاست که این کاندید خاص از سوی اهالی تنیس روی میز به خوبی شناخته شده است و از جمله دوستان نزدیک محمد زارع‌پور رئیس سابق فدراسیون به شمار می‌رود این کاندید به خاطر کثرت حضور در سفرهای مختلف تیم ملی به مارکوپولوی تنیس روی میز هم لقب گرفته است.
 
اکنون این سوال ایجاد می‌شود که چرا این سخنان در سایت فدراسیون منتشر شده است و آیا بقیه کاندیدا هم مانند این شخص اجازه دارند از تریبون رسمی عمومی برای تبلیغات استفاده کند؟
 آیا هنوز ردپای مهره‌های رئیس اسبق در فدراسیون وجود دارد و در تصمیم گیری‌ها دخیل است؟
و یا وزارت ورزش و جوانان چند زمانی تصمیم به برگزاری مجمع انتخاباتی تنیس روی میز خواهد گرفت؟
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار