سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

کسب رتبه نخست شرکت آبفا شهری مازندران در ارزیابی عملکرد سال 93

مدیرعامل شرکت آبفا شهری مازندران، گفت: این شرکت توانست نخستین بار در ارزیابی عملکرد میان دستگاه های اجرایی استان در سال 93 ، رتبه نخست را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ذاکری گفت: ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان هرساله از سوی استانداری در دو بخش عمومی و اختصاصی انجام می شود.

وی افزود: هر بخش دارای هزار امتیاز است که آبفا شهری مازندران توانست در بخش عمومی 992.8 امتیاز و در بخش اختصاصی 983.89 را به دست آورد که بالاترین سطح امتیاز بوده است.

مدیرعامل آبفا شهری مازندران، عنوان کسب شده را نتیجه تعامل و همدلی خوب مردم و همت تمامی معاونان، مدیران و پرسنل خدوم به ویژه همکاران معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی در سطح استان دانست.

ذاکری تصریح کرد: شرکت آبفاشهری تنها شرکت خدمات رسانی است که خدمات خود را در بخشهای تامین و توزیع آب شرب با کیفیت و کمیت مطلوب و جمع آوری ، تصفیه و دفع بهداشتی فاضلاب را به منظور ارایه خدمات برتر به مشترکین به طور مستمر در دورترین نقاط شهری استان ارایه می دهد.

ذاکری گفت: در راستای پشتیبانی از خدمات عنوان شده و نیز تکریم ارباب رجوع، 700 کامپیوتر و 20 نرم افزار کاربردی در سطح استان فعال است.

خیریانپور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و رئیس کمیته ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان مازندران نیز در نامه ای به مدیرعامل شرکت آبفا شهری مازندران، از تلاش این شرکت در احراز رتبه نخست ارزیابی عملکرد سال 93 استان، قدردانی کرد.

در بخشی از این نامه آمده است: نظر به اینکه در ارزیابی عملکرد سال 93 دستگاه های اجرایی مازندران، شرکت آب و فاضلاب شهری استان با احراز نمره 1976.69 رتبه نخست دستگاه های اجرایی استان را کسب نموده است، بدین وسیله ضمن اعلام مراتب مذکور از مدیریت مدبرانه و اهتمام مجدانه جنابعالی و همه همکاران محترم آن شرکت صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

انتهای پیام /گ

برچسب ها: ساری ، کسب ، ارزیابی ، رتبه ، نخست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.