سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار تیم فوتبال استقلال + مصاحبه ها

امیری: در صورت جذب کریمی تنها به یک مهاجم نیاز داریم

مدافع تیم فوتبال استقلال با دریافت رضایت نامه خود برای همیشه آبی پوش شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،‌روزبه چشمی،‌جابر انصاری،افشین اسماعیلی، سید مهدی رحمتی، افشین حاج محمدی و میثم مجیدی شش بازیکن جدید آبی‌پوشان پایتخت هستند که امروز در آکادمی هتل المپیک تست پزشکی دادند.

از همین رو این بازیکنان در تمرین صبح امروز آبی پوشان حضور نخواهند داشت اما قرار است بعد از انجام تست راهی اردوی خود در کردان شوند تا در تمرین عصر در کنار دیگر بازیکنان تمرینات خود را دنبال کنند.

تیم فوتبال استقلال قرار است فردا در دومین بازی تدارکاتی خود به مصاف تیم نیروی زمینی برود.

افشار زاده:آقای صالح تا پول نباشد امکاناتی هم نیست/ مطالبات بازیکنان هفته آینده پرداخت می‌شود

مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه مطالبات بازیکنان چه زمانی پرداخت می‌شود اظهار داشت: پرداخت مطالبات بازیکنان در حال بررسی است و با توجه به صحبت‌هایی که با حامی مالی باشگاه  داشته‌ایم قرار شد هفته آینده مطالبات بازیکنان پرداخت شود.
 
وی در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: در ابتدا جا دارد از عملکرد کمیته نقل وانتقالات تشکر ویژه داشته باشم و باتوجه به اینکه اعضای کمیته در حال انجام بررسی بازیکنان مد نظر سرمربی تیم هستند از همین رو آخرین وضعیت را بهتر است از مسئولان این کمیته پیگیری کنیم.
 
وی در خصوص صحبت‌های صالح مبنی بر اینکه تجهیزات بدنسازی مناسبی در تمرینات استقلال وجود ندارد افزود: روز گذشته در تمرین آبی‌پوشان حاضر شدم و این مسئله مطرح شد و با توجه به صحبت‌های صورت گرفته قرار شد امکانات در اختیار آنها قرار بگیرد و به نظر من نیازی به مصاحبه نداشت آقای صالح بهتر است بگویم تا پول نگیریم نمی‌توانیم امکانات مورد نظر تیم را تهیه کنیم بنابر این باید به دنبال حامی مالی باشیم و از این طریق امکانات فراهم گردد از طرفی دیگر تا جایی که امکان داشته است گفتم که امکانات مورد نظر تهیه شود و تنها چهار مانع در امکانات کم بود و به نظرم نیازی به مصاحبه در خصوص این مسئله نبود.

تمرین صبح امروز آبی پوشان پایتخت

تمرین صبح امروز آبی پوشان پایتخت بدون حضور 6 بازیکن جدید جذب شده ساعت 10:30 برگزار شد.
 
در تمرین امروز آبی پوشان به دویدن دورزمین و انجام کارهای هوازی پرداختند.
 
افشین اسماعیلی، روزبه چشمی، افشین حاج محمدی، جابر انصاری، رحمتی، میثم مجیدی، بازیکنانی بودند که امروز برای انجام تست پزشکی به تهران آمده بودند و در تمرین صبح حاضر نبودند.
 
فرمانده کرج امروز صبح از نزدیک نظاره‌گر تمرین استقلالی‌ها بود.
 
طالب لو و دروازه‌بان جوان تیم استقلال زیر نظر مربی دروازه بان‌ها تراب پور تمرینات خود را دنبال کردند،  
 
میلاد فخرالدینی و محسن کریمی نیز زیر نظر مربی بدنساز تمرینات خود را دنبال کردند.
 
طبق شنیده ها از منابع آگاه گفته می شود که قرار است فرزاد حاتمی جایگزین برونوسزار شود. با توجه به اینکه پرویز مظلومی از حضور سزار در جمع آبی پوشان منصرف شده است برهمین اساس احتمال دارد که فرزاد حاتمی با مسئولان باشگاه استقلال به توافق برسد و فصل پیش رو را برای این تیم به میدان برود البته این مسئله هنوز در حال بررسی است و بستگی به تایید مسئولان دارد.
 
** طبق شنیده ها از منابع آگاه روزبه چشمی در راه باشگاه صبای قم است و این بازیکن قصد دارد با دریافت رضایت نامه خود فصل آتی برای آبی پوشان پا به توپ شود برهمین اساس باید منتظر بمانیم تا ببینیم روزبه چشمی امروز موفق به دریافت رضایت نامه خود خواهد شد یا خیر.

** محمد حسین زرندی مدیر رسانه باشگاه استقلال شد با توجه به پیشنهاد مدیر روابط عمومی و پس از موافقت بهرام افشارزاده بر مدیر عامل باشگاه استقلال محمد حسین زرندی مدیر رسانه باشگاه استقلال شد و وی سابقه سه فصل مدیریت در باشگاه پیکان را دارد.
 
 محمد نوری فصل گذشته سمت مدیر رسانه را بر عهده داشت، اما از این پس زرندی در این سمت ایفا نقش می‌کند.
 
** با توجه به اجازه کادر فنی تمرین آبی پوشان پایتخت روز جمعه تعطیل خواهد بود و قرار است بازیکنان تمرینات خود را از شنبه هفته آینده دنبال کنند.
 
طبق گفته مظلومی حضور اصحاب رسانه در دیدار تدارکاتی روز پنج شنبه میان استقلال تهران و نیروی زمینی بلامانع است.
 
بازیکنان آبی پو پایتخت به احتمال زیاد دوشنبه هفته جاری دیدار تدارکاتی دیگر را نیز انجام خواهند داد، اما کادر فنی هنوز تیم مورد نظر حریف را معرفی نکرده است. 


چشمی آبی پوش شد
مدافع فوتبال تیم استقلال در خصوص دریافت رضایت نامه خود از باشگاه صبای قم اظهار کرد: با توجه به سو تفاهاماتی که در مورد رضایت نامه من از باشگاه صبا مطرح شده بود، اما در نهایت توانستم رضایت نامه‌ام را برای پیوستن به جمع آبی پوشان از مسئولان صبای قم دریافت کنم و جا دارد تشکر ویژه‌ای از مسئولان باشگاه صبا داشته باشم. 

رضایت نامه چشمی از صبا اخذ شد
امیری عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال در خصوص وضعیت یعقوب کریمی گفت: می بایست مبلغی را در خصوص رضایت نامه خود به باشگاه سپاهان پرداخت نماید تا از این طریق رضایت نامه خود را برای حضور در استقلال دریافت کند.

وی دریاره روزبه چشمی افزود: در نهایت روزه چشمی رضایت نامه خود را از مسئولان صبا دریافت کرد و این بازیکن آبی پوش شد.

امیری درباره وضعیت برونو سزار عنوان کرد: حضور این بازیکن در تیم استقلال منتفی شده است.

عضو کمیته نقل و انتقالات درباره این که آیا باشگاه استقلال با فرزاد حاتمی مذاگره ای داشته است یا خیر یان کردک اطلاعی از این موضوع ندارم اما مسئولان باشگاه مذاکره ای با این بازیکن نداشته اند.

وی درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه استقلال بیان کرد: به طور کلی اگر یعقوب کریمی به ترکیب تیم ما اضافه شود برای جناح چپ دیگر به اخذ بازیکنی نیاز نخواهیم داشت و تنها به دنبال یک فوروارد برای فصل آتی باید باشیم.

** تمرین عصر امروز آبی پوشان پایتخت

تمرین عصر امروز تیم فوتبال استقلال ساعت 18 برگزار شد

حدود 50 هوادار از نزدیک نظاره گر تمرین آبی پوشان پایتخت بودند

پيش از آغاز اين تمرين خسرو حيدري جهت به دنيا آمدن فرزندش دو راس گوسفند قرباني کرد.
در ابتدای تمرین مجید صالح دقایقی در خصوص مسائل فنی با بازیکنان به صحبت پرداخت
 
- پرويز مظلومي در اوايل تمرين آبی پوشان حضور داشت ولي بعد از گذشت 15 دقيقه جهت شرکت در مراسم افطاري رياست جمهوري راهي تهران شد.

حاج محمدی ، چشمی ، رحمتی ، اسماعیلی ، مجیدی و انصاری که صبح امروز برای انجام تست پزشکی به تهران رفته بودند در تمرین عصر امروز در کنار دیگر بازیکنان تمرینات خود را دنبال کردند .

میلاد فخر الدینی و علیرضا رمضانی و محسن کریمی به صورت اختصاصی تمرینات خود را پیگیری کردند .

قرار است تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه ساعت 18 به مصاف تیم نیروی زمینی برود.

** نظری جویباری عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال در صفحه اجتماعی خود اظهار کرد : رضایت نامه روزبه چشمی صادر شد و این بازیکن آبی پوش است.


انتهای پیام/
برچسب ها: باشگاه ، تست ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.