دروازه بان تیم فوتبال استقلال گفت : در فوتبال ایران بازیکنان بزرگی آمدند،اما اسم آنها همانند ناصر حجازی ماندگار نیست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران سید مهدی رحمتی در برنامه ماه سپید شبکه سه در خصوص وضعیت این روزهای خود اظهار کرد :برای تمامی مردم عزیز طلب صحت و سلامت در زیر سایه خداوند را خواستارم .
در حال حاضر پیش فصل بازی های لیگ است و زمانی که با تیم استقلال قرارداد بستم در تمرینات این تیم حاضر شدم و در اردوی ده روز تیم نیز شرکت کردم ،این اردو شب گذشته به پایان رسید و الان در تهران هستم.

وی در پاسخ به این سوال که دو بازی خاطره انگیز که بالای 100 هزار تماشاگر داشته کدام است افزود :در ابتدا باید بگویم که بازی ایران و ژاپن که بالای 120 هزار تماشاگر برای تماشای بازی به ورزشگاه آمده بود و تیم ایران توانست در این دیدار دو بر یک ژاپن را شکست دهد و بازی ایران و کره جنوبی که تیم ایران یک بر هیچ بازی را برد.

وی ادامه داد : فوتبالیست ها چهره های خوبی هستند و تمامی آنها دست به خیر دارند و همیشه در کارهای خیر شرکت می کنند.

وی در پاسخ به این سوال که دروازه بانان ایثارگر هستند یا زمانی که در درون دروازه قرار میگیرند ایثار گر میشوند بیان کرد : به طور معمول قبل از اینکه فردی دروازه بان شود مربیان مورد نظر آموزش های لازم را ارائه می دهند و مربیان جای بازیکنان را در زمین مشخص میکنند ،دروازه بان ها هم یاد میگیرند که این خصوصیات را داشته باشند.

رحمتی در پاسخ به این سوال که چرا دروازه بان های خوب در فوتبال ما کم شده عنوان کرد : بحث ناصر حجازی یک معقوله جدا است و باید بگویم که در فوتبال بازیکنان بزرگی به عرصه فوتبال وارد شدند که از لحاظ فنی در جایگاه بالایی قرار داشتند، اما کم پیش میاد که اسم آنها همانند ناصر خان ماندگار شود و این مربی به غیر از بحث فنی از لحاظ منش و خصوصیات اخلاقی نیز در جایگاه بسیار بالایی قرار داشت ،اما چون بحث پایه زیاد مورد توجه قرار نمی گیرد باعث بوجود آمدن چنین مشکلاتی میشود.


انتها پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار