سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اکبریان در صحن علنی مجلس:

وزیر نیرو خود را تنها مسئول توزیع آب می‌داند

نماینده مردم کرج در پاسخ به بخش اول اظهارات وزیر نیرو در صحن علنی مجلس گفت: وزیر نیرو خود مسئو.ل توزیع آب می‌داند و در خصوص تولید ‌آب برنامه‌ای ندارد.

به گزارش خبرنگار  مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در پاسخ به بخش اول اظهارات وزیر نیرو در خصوص علت نداشتن برنامه در رابطه با فاضلاب شهرها و تعلل در حل مشکلات آب آشامیدنی گفت: مقایسه مشکلات آب در 5 سال گذشته با یکسال اخیر درست نیست.

اکبریان خطاب به چیت‌چیان افزود: شما بالاترین رای را از مجلس کسب کرده‌اید و آن زمان همه نمایندگان احساس می‌کردند مشکل آب مشکل مهم کشور است و سوابق شما باعث خواهد شد این موضوع مدیریت شود.

نماینده مردم کرج در ادامه با بیان اینکه باید مشخص شود طرح بلندمدت و کوتاه مدت وزارت نیرو برای  بخش آب چیست، متذکر شد: مشکل وزارت نیرو در حال حاضر این است که وزیر مربوطه خود را به نوعی مسئول توزیع آب می‌داند  و در خصوص تولید آب هیچ مسئولیتی ندارد.

اکبریان مجددا خطاب به چیت‌چیان تاکید کرد: جناب آقای وزیر باید مشخص شود مسئولیت شما در قبال تالاب‌ها و دریاچه‌ها چیست.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه عمق آب دریاچه ارومیه از 30 درصد در حال حاضر به 3 درصد رسیده است، تصریح کرد: مدیریت در وزارت نیرو مشکلات زیادی دارد.

اکبریان در ادامه با بیان اینکه نشست زمین یکی از مباحث مهمی است که وزارت نیرو باید به آن توجه داشته باشد، اظهار داشت:وزارت نیرو باید برای نشست زمین برنامه‌ای داشته باشد چرا که در حال حاضر نشست زمین در تهران به 30 سانتی‌متر رسیده است و خطرناک است.

وی در ادامه با بیان اینکه در بسیاری از شهرها مشکل آب داریم، افزود: باید به سرعت نیروگاه فردیس راه‌اندازی شود تا آب برای آیندگان همچنان باقی بماند.

اکبریان با بیان اینکه تا امروز 1 متر لوله گذاری آب در شهرها نداشته‌ایم در پایان خاطرنشان کرد: شما باید در مورد این موارد مطرح شده پاسخگو باشید چرا که مردم همواره از ما انتظارات مهمی در بخش آب دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزیر ، نیرو ، صحن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.