درخواست ابوترابی‌فرد از نمایندگان استان فارس برای شرکت در صحن علنی، کلیات طرح یک فوریت اصلاح موادی از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تصویب شد، وزیر نیرو خود را تنها مسئول توزیع آب می‌داند و... از عناوین مهم خبری جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی است.

ابوترابی‌فردبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیصد و سی‌وهفتمین جلسه علنی مجلس دقایقی قبل با حضور 198نفر از نمایندگان و به ریاست حجت‌الاسلام سید محمد حسن ابوترابی‌فرد نائب رئیس اول مجلس برگزار شد؛ در این نشست نمایندگان خانه ملت به بررسی طرح‌ها و لوایح واصله پرداختند از جمله عناوین مهم اخبار امروز مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل است:


نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:ما نگاه جزیره‌ای به اقتصاد ملی نداریم و در تعامل سازنده با جامعه جهانی هستیم، ما دنیا را در آمریکا و مزدوران آن خلاصه نمی‌کنیم.


یک نماینده مجلس گفت: جمع‌بندی اولیه مذاکرات هسته ای باید به تصویب شورای عالی امنیت ملی برسد.


نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از نمایندگان استان فارس که در جلسه قبلی تقاضای استعفا کرده بودند، درخواست کرد که در جلسه علنی امروز شرکت کنند.


نمایندگان کلیات طرح یک فوریت اصلاح موادی از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را به تصویب رساندند.


نمایندگان مجلس با استفساریه طرح شرایط بازنشستگی در مشاغل سخت و زیان آور مخالفت کردند.


نماینده مردم زرند گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای مظلوم و مقتدرانه در یک مبارزه دیپلماتیک نابرابر از منافع ملی کشور دفاع کردند و ملت ایران قدردان زحمات دستگاه دیپلماسی کشور و تیم مذاکره کننده هسته‌ای هستند.


وزیر نیرو در صحن علنی مجلس گفت: وضعیت آب در شرایط بسیار نگران کننده‌ای است و یک همکاری عمومی میان دستگاه‌های مختلف قانون‌گذاری را اجرایی و تمامی مردم لازم است که بتوانیم برای حضور تدبیری کنیم.


نماینده مردم کرج در پاسخ به بخش اول اظهارات وزیر نیرو در صحن علنی مجلس گفت: وزیر نیرو خود مسئو.ل توزیع آب می‌داند و در خصوص تولید ‌آب برنامه‌ای ندارد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی از توضیحات چیت چیان درخصوص برنامه وزارتخانه نیرو برای بحث آب‌ شرب و فاضلاب، قانع شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار