سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

کشف لاشه آهو از یک متخلف شکار و صید در پناهگاه حیات وحش موته اصفهان

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: لاشه یک آهو از یک متخلف شکار و صید در پناهگاه حیات وحش موته اصفهان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مرتضی جمشیدیان در این رابطه اظهار داشت: نیروهای یگان محیط زیست پناهگاه حیات وحش موته به یک مینی بوس که در حال خروج از منطقه بود مشکوک شده و آنرا متوقف کردند.

فرمانده یگان محیط زیست استان اصفهان گفت: محیط بانان در بازرسی از درون مینی بوس مقداری گوشت تازه آهو کشف و ضبط کردند.

وی اظهار داشت: در این راستا راننده مینی بوس تحت بازجویی قرار گرفت ومشخص شد سرنشینان این مینی بوس مهمان یکی از دامداران منطقه بودندکه محیط بانان بلافاصله به جستجوی آن دامدار پرداخته و وی را درون منطقه مشاهده کردند.

وی افزود: این دامدار متخلف به محض مشاهده ماموران لاشه آهو را رها کرده و با یک دستگاه موتورسیکلت متواری شد.

جمشیدیان گفت: ماموران پس از برداشتن لاشه از روی زمین به سراغ آغل گوسفندان متخلف رفته و در آنجا نیز کله آهو را کشف و ضبط نمودند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان تصریح کرد: در این رابطه پرونده ای در مراجع قضایی تشکیل و از دامدار متخلف به جرم شکار غیرمجاز یک آهو شکایت شده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه این فرد طی یک ماه گذشته سه بار توسط محیط بانان بازداشت و به دادگاه معرفی شده است گفت: این متخلف از یک ماه قبل تاکنون یک نوبت به جرم شروع به شکار به همراه یک قبضه اسلحه شکاری و یک نوبت به جرم زنده گیری یک بره آهو به مراجع قضایی معرفی شده و پرونده موارد مذکور همچنان در جریان است.

جمشیدیان اظهار داشت: برای بار سوم است که این متخلف به مراجع قضایی معرفی می شود و امیدوارم با برخورد جدی و سخت دادگاه مواجه شود. 

انتهای پیام/ز

برچسب ها: کشف ، لاشه ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.