سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داستین هافمن:

سینمای جهان حرف تازه‌ای برای گفتن ندارد

داستین‌ هافمن چهره شناخته شده سینمایی جهان، از وضعیت فعلی فیلم‌ها ابراز تأسف کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سینما بلند: داستین هافمن بازیگر و کارگردان مطرح  سینمایی جهان در گفتگو با «ایندیپندنت» وضعیت فعلی سینمای آمریکا را رو به افول خواند. هافمن کیفیت فیلم‌های فعلی را در مقایسه با سال‌های گذشته بسیار پایین‌تر دانست و گفت: در طول 50 سال فعالیت خود هیچ وقت شاهد چنین شرایطی نبوده است. وی معتقد است در حالی که تلویزیون روندی رو به رشد داشته، سینما با وجود هزینه‌های بالا نتوانسته موفقیت چشم‌گیری داشته باشد.

هافمن فیلم‌های حال حاضر هالیوود را تنها فیلم‌های دنباله دار، لایو اکشن انیمیشن‌های موفق گذشته یا اقتباس از کتاب‌های مختلف، دوباره سازی‌های قدیمی و یا فیلم‌هایی با مفاهیم تخیلی و غیر قابل لمس دانست و حضور فیلم‌هایی با ایده‌های جدید را بسیار کم‌رنگ ارزیابی کرد.

از فیلم‌های دنباله دار جدید سینما می‌توان از «نابودگر» ،‌«مرد آهنی»، «مرد عنکبوتی»، «انتقام‌جویان»، «جهان ژوراسیک»، «سریع و خشمگین»، «ربوده شد» و... نام برد به نظر می‌رسد انتقاد‌ هافمن بسیار به جا بوده است و استودیوهای فیلم سازی با استفاده از موفقیت فیلم‌های ساخته شده پیشین، تلاش دارند تا با ساخت دنباله‌ها به نوعی حضور مردم در سینما و فروش فیلم خود را تضمین کنند و همین موضوع باعث روند چشمگیر ساخت این‌گونه فیلم‌ها شده است.


انتهای پیام/
انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.