سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اعلام مجموعه سریال‌های شبکه پنج بعد‌از عید فطر

«یاد‌داشت‌های یک زن خانه‌دار» بعد از عید فطر آماده پخش بوده و سه سریال با عنوان‌های «از یاد رفته»، «در جستجوی آرامش» و «گرانباری» در مرحله نگارش به سر می‌برند.

مهدی روشن‌روان، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج در خصوص سریال‌های آماده پخش و در حال نگارش این شبکه در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سریال «یاد‌داشتهای یک زن خانه‌دار» به کارگردانی مسعود کرامتی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه آماده پخش بوده که بعد‌از عید فطر به روی آنتن شبکه پنج می‌رود. «یاد‌داشتهای یک زن خانه‌دار» مجموعه‌ای 45 قسمتی است و داستان زنی وبلاگ‌نویس بنام شیوا که اتفاقات روز‌مره زندگی خودش و اطرافیانش را در آن می‌نویسد را بیان می‌کند.

«از یاد رفته» عنوان سریال دیگری است که برای ایام محرم در نظر گرفته شده است. تهیه‌کنندگی این کار را اکبر تحویلیان برعهده داشته و این مجموعه همچنین در مرحله نگارش است. نویسندگی«از یاد رفته» را حامد افضلی و سارا خسرو‌نجدی بر عهده دارند.

وی افزود: سریال دیگری که در مرحله نگارش بوده و برای پخش در شبکه پنج مدنظر قرار گرفته، «در جستجوی آرامش» است که تهیه‌کنندگی آنرا علی آشتیانی‌پور و نویسندگی آن را نیلوفر محلوجیان، نرگس الهی و محمد طاهری بر عهده دارند.

و در نهایت مجموعه «گرانباری» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی احسان عبدی‌پور که این کار نیز در حال نگارش است.

روشن‌روان اظهار داشت: هر سه سریال در مرحله نگارش به سر برده و هنوز عوامل سازنده آن و زمان پخش آنها مشخص نیست.



انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.