حاشیه رادیو تلویزیون در مرداد 93؛

راه‌اندازی سامانه آرشیو مرکزی موسیقی صدا و سیما / اقدام بی‌سابقه تلویزیون در پخش یک سریال نمایش خانگی

سامانه آرشیو مرکز موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما با حضور قائم مقام رییس صدا و سیما رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران در مردادماه 93 رادیو تلویزیون با رویدادهای مختلفی همراه بود.

بنابراین گزارش؛ بخش‌هایی از مجموعه‌ "کیمیا" با بازی حسن پورشیرازی و مهدی سلطانی در حضور مسئولان بسیج مدیران تلویزیون و خبرنگاران ضبط شد.

مراسم تجلیل از برنامه‌های برتر ورزشی صدا و سیما در سال 93 تهیه‌کنندگان چهار برنامه "جام بیستم"،‌"یک جهان یک جام"، "پیک ورزش"، "چهار سوی ورزش" با حضور معاون سیما و معاون اداری مالی صدا و سیما تقدیر شدند.

حامد الشوبکی تصویربرداری شبکه العالم که برای پوشش حوادث غزه به شجاعیه رفته بود بر اثر اصابت گلوله توپخانه صهیونیست‌ها به شدت مجروح شد.

جشنواره رادیویی "زیر  چند  لبخند" از برترین‌ها برنامه های رادیویی در حوزه طنز، مسابقه، مشاعره و موسیقی تقدیر کرد.

دیگر رویداد مرداد 93 تلویزیون در اقدامی بی‌سابقه یکی از سریالهای تولید شبکه نمایش خانگی با عنوان سریال طنز "ساخت ایران" ساخته محمد حسین لطیفی را از شبکه تهران پخش کرد.

طی حکمی از سوی مدیر شبکه چهار سیما رحمان سیفی آزاد در گروه فیلم و نمایش شبکه چهار جای خود را به علیرضا اسحاق داد.

سید رمضان شجاعی کیاسری نایب رییس شورای نظارت بر صدا و سیما  به همراه کارشناسان شورای نظارت و مدیران شبکه سوم سیما از پشت صحنه ویژه برنامه "ماه عسل" ماه رمضان دیدن و با عوامل این برنامه گفتگو کردند.

سید تقی سهرابی مدیر کل روابط عمومی سازمان صدا و سیما در پیامی روز خبرنگار را به همه همکاران خبرنگارش در رسانه‌های مختلف کشور تبریک گفت.

جلسه مشترک سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی مرکز امور بین الملل با حضور معاون و مدیران بین‌الملل این سازمان و مدیران دفاتر رسانه ملی در کشورهای مختلف برگزار شد.

رییس و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به سازمان صدا و سیما آمدند و تا علاوه بر دیدار با رییس رسانه ملی از برخی بخش‌های این سازمان بازدید کردند.

سامانه آرشیو مرکز موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما در مرداد ماه راه‌اندازی شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار