سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشیار گروه ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی تهران :

چالش‌های آموزشی عرصه ارتوپدی ادعایی نادرست است

دانشیار گروه ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: گروه ارتوپدی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور از یک موقعیت بالایی برخوردار است و چالش‌های آموزشی عرصه ارتوپدی ادعایی نادرست است.

دکتر گوران سواد کوهی معاون آموزشی گروه ارتوپدی در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه چالش های آموزشی درعرصه ارتوپدی ادعایی نادرست است گفت : به جرات می توان عنوان کرد که امروز گروه ارتوپدی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور به خصوص دانشگاه های تهران و شهید بهشتی از یک موقعیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه در عرصه ارتوپدی کاملا به روز هستیم اظهار کرد : ارائه دوره چهار – پنج ساله تخصصی به همکاران باعث برخورداری از امکانات بالایی از نظر تجربه ، استاد و نیز امکانات شده اند به طوری که در دانشگاههای سطح دو و سه نیز این امکانات قابل مشاهده هستند.

دانشیار گروه ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد : از نظر علمی و تکنیکی به تازه ترین روشهای پیشرفته مجهز هستیم و در موارد اندکی شاید از نظر کاربرد وسایل دچار مشکل باشیم ولی به طور کلی مشکل چندانی دراین عرصه وجود ندارد .

وی برگزاری کنگره های علمی را راهی برای به روز رسانی اطلاعات و دانش همکاران جوان دانست و تصریح کرد : همکارانی که امکان حضور در کنگره های خارجی را ندارند با حضور در کنگره های داخلی از تجارب اساتید شرکت کننده در کنگره های خارجی بهره مند شوند.

دکتر سوادکوهی ادامه داد : اساتید ایرانی در کنگره های علمی به ارائه مقاله می پردازند به طوری که در کنگره جهانی ارتوپدی  سال گذشته دوازده مقاله از کشورمان ارائه شد که مطالب ارزنده ای بودند و رهاورد کنگره جهانی را به صورت مقاله در اختیار همکاران داخلی قرار دادیم .

وی در ادامه با اشاره به اهمیت رشته ارتوپدی در مواجهه با حوادث مختلف از جمله جنگ ، زلزله ، حوادث ترافیکی و ... خاطرنشان کرد : همکاران جوانی که رشته ارتوپدی را انتخاب می کنند ابتدا باید با کسب اطلاعات دقیق توانایی خود را بسنجند و سپس وارد این رشته با اهمیت شوند .


انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.