سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تنها گرانی که فایده دارد

به گفته مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران، گران شدن قیمت آب می‌تواند در صرفه‌جویی مصرف آن تاثیر بگذارد، زیرا هنگامی که یک کالا به ارزش پایین‌تر از خود فروخته می‌شود مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایسنا، با بیان اینکه زمانی که کالایی ارزش آن کم است مصرف آن کنترل نمی‌شود، اظهار کرد: از گذشته تاکنون آب در فرهنگ ایرانی به عنوان یک پدیده مقدس شناخته شده و همیشه به آن به عنوان یک موهبت الهی که مقدس و دارای ارزش است نگاه شده است.

وی فرهنگ‌سازی در زمینه مصرف آب را مهم‌ترین مساله دانست و افزود: باید بتوانیم به فرهنگ دیرینه که قناعت در مصرف آب است دستیابی پیدا کنیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران با بیان اینکه ایران از صدها سال گذشته یک کشور خشک و بی‌آبی بوده است، گفت:در سال‌های اخیر سعی شده آب به اندازه‌ای که مردم می‌خواهند در اختیارشان قرار بگیرد اما در این بین زیاده روی هایی نیز انجام شده است.

ارتقایی با اشاره به گرمای طولانی و شدید فصل تابستان،اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که تا اواخر خردادماه این وضعیت ادامه پیدا کند و طبیعتا وسایل برودتی مثل کولرها که آب قابل توجهی را مصرف می‌کنند به افزایش مصرف دامن می زنند.

وی با بیان اینکه عموما در ماه رمضان میزان مصرف مردم از آب افزایش می یابد، گفت: مقابله با بحران های آبی نیازمند تدابیر اساسی است که باید به آن توجه ویژه ای شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.