سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

ورزشکاران آذربایجان غربی شانس حضور در المپیک ریودوژانیرو را دارند

معاون توسعه ورزش استان، از شناسایی 14 ورزشکار برتر استان برای عضویت در تیم های ملی و شانس کسب سهمیه المپیک 2016 ریودوژانیروی برزیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه: کیومرث پورایراندوست در جلسه هیات های ورزشی برتر استان افزود: استان آذربایجان غربی در المپیک 2014 لندن فقط دو ورزشکار در عضویت تیم های ملی داشت ولی به یقین با برنامه ریزی های هدفمند و دقیق پیش رو ، در المپیک 2016 تعداد سهمیه های ما بیشتر خواهد بود.

وی اظهار کرد: آذربایجان غربی در رشته هایی همچون والیبال ، دو و میدانی ، شمشیربازی ، تیراندازی ، هاکی و قایقرانی ورزشکاران قهرمانی دارد که یک پای ثابت تیم های ملی هستند.

پورایراندوست افزود: تدوین تقویم ورزشی سالیانه هیات ها و نظارت بر عملکرد اصولی هیات های شهرستانی و درخواست گزارش ماهیانه از جمله برنامه هایی است که باید در اولویت کاری قرار گیرد.

وی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان با شاخص بندی مناسب اقدام به رتبه بندی هیات های ورزشی استان بر اساس میزان فعالیت و عملکرد آنها کرده است که در این میان هیات های والیبال ، تنیس خاکی ، بوکس ، شمشیربازی ، هاکی ، وزنه برداری،دو و میدانی ، قایقرانی ، تیراندازی و جانبازان و معلولان در راس قرار دارند.

پور ایراندوست گفت: برگزاری جلسات تخصصی و برنامه محور حسب دستور مدیر کل ورزش و جوانان برای هیات های اولویت دار در دستور کار قرار دارد و برحسب عملکرد توسعه ورزش قهرمانی این هیات ها ، اعتباراتی نیز برای انجام برنامه ها و فعالیت های آنها در چندین مرحله پرداخت می شود.

وی در پایان گفت : اجرای برنامه های استعدادیابی و همکاری با آموزش و پرورش باید در اولویت برنامه های هیات های ورزشی قرار گیرد.



انتهای پیام/ ا

برچسب ها: المپیک ، شناسایی ، ملی ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.