سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

صدور سه هزار مجوز پایگاه‌های مستقر در معابر شهر برای جمع آوری فطریه

مدیرکل کمیته امداد‌ امام خمینی خراسان رضوی گفت: بمنظور سامان بخشی به پایگاه‌های مستقر در معابر شهر برای جمع آوری فطریه، تاکنون سه هزار مجوز صادر شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محسن مسعودیان‌راد افزود: در سال‌های گذشته پایگاه‌های جمع آوری فطریه در خیابان‌های اطراف حرم رضوی شرایط مناسبی نداشته که برای جلوگیری از ایجاد این شرایط، امسال ساماندهی پایگاه‌های جمع آوری فطریه در سطح شهر به‌ویژه در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی به‌صورت خاص در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مراحل آماده سازی 4631 پایگاه ثابت و سیار جمع آوری فطریه در خراسان رضوی آغاز شده گفت:این پایگاه ها قرار است در معابر پرتردد شهرها، مصلی‌های نماز، مساجد، مدارس، حسینیه‌ها و ادارات استان مستقر شوند.

مدیرکل کمیته امداد‌ امام خمینی خراسان رضوی همچنین از توزیع فطریه جمع آوری شده در بین نیازمندان خبر داد و افزود: در این راستا 158 هزار خانواده‌ نیازمند در سطح استان شناسایی و مبالغ جمع آوری شده فطریه در روزهای اولیه بعد از عید فطر در بین این افراد توزیع می‌شود که مناطق حاشیه ای شهر در اولویت است.


مسعودیان‌رادتصریح کردپارسال 22 میلیارد ریال فطریه در استان خراسان رضوی جمع‌آوری شد که پیش بینی می‌شود میزان جمع‌آوری فطریه امسال حداقل دو برابر افزایش داشته باشد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.