سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه ؛

دستگیری مزاحم فیسبوکی درکرمانشاه

رئيس پليس فتاي استان کرمانشاه از دستگيري فردي که با ايجاد صفحه اي در شبکه اجتماعي فيس بوک اقدام به هتک حيثيت خانمي کرده بود، خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ علي شفيعي افزود: درپي شکايت يکي از شهروندان مبني بر اين که شخص ناشناسي با ايجاد پروفايل جعلي اقدام به فحاشي و هتک حيثيت خانواده وي کرده است موضوع توسط ماموران انتظامي مورد بررسي قرار گرفت.

وي ادامه داد:ماموران پس از بررسي اظهارات شاکيه با استفاده از شيوه هاي علمي، تخصصي و پليسي متهم را شناسايي و پس از اخذ دستور قضائي متهم را که خانمي بود در عملياتي دستگير کردند.

رئيس پليس فتاي استان کرمانشاه تصريح کرد: متهمه اعتراف کرد که بين من و خانواده شاکي اختلاف خانوادگي شديدي وجود دارد و جهت انتقام جويي دست به اين اقدامات زده ام.

شفيعي در اين خصوص هشدار داد و گفت: طبق ماده 18 قانون جرائم رايانه‌اي هركس اعمالي را برخلاف حقيقت، راساً يا به عنوان نقل قول به شخص حقيقي يا حقوقي به طور صريح يا تلويحي نسبت دهد، افزون بر اعاده حيثيت به حبس از 91 روز تا دو سال، يا جزاي نقدي از پنج ميليون ريال تا 40 ميليون ريال و يا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.