سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

قاچاق کالا تهدیدی جدی برای تولیدات داخلی

فرماندار کبودراهنگ گفت: مبارزه با قاچاق کالا باید در اولویت قرار گیرد، چرا که یک تهدید جدی در امر تولید داخلی می‌باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ احسان قنبری صبح امروز در جلسه مبارزه با کالای قاچاق کبودراهنگ اظهار کرد: قاچاق به عنوان یک تهدید جدی بر سر راه تجارت آزاد است و هزینه های زیادی را بر بدنه اقتصادی کشور تحمیل می کند.

وی افزود: قاچاق کالا از یک سو درآمدهای گمرکی و مالیاتی دولت را کاهش می دهد و از طرفی سبب افزایش بیکاری و کاهش تولیدات صنعتی داخلی می شود که در یک کلام می توان گفت تهدیدی جدی برای امر تولید داخل می باشد.

فرماندار کبودراهنگ درخصوص کالاهایی که به صورت قاچاق وارد شهرستان می شود، افزود: کالای قاچاق رفاه مصرف کنندگان را کاهش می دهد و به دلیل عدم کنترل استانداردهای کیفیت محصولات ، بهداشت و سلامت مصرف کنندگان دچار مشکل شود.

نماینده سازمان حمل و نقل پایانه های استان همدان در شهرستان کبودراهنگ نیز درخصوص داروهای قاچاق گفت: بیش از 8 تن داروی قاچاق در استان همدان کشف و ضبط شده است.

رسول توحیدی عنوان کرد: قاچاق کالا به عنوان یک فعالیت غیر قانونی، همواره با یک ریسک ناشی از برخورد عوامل قانونی کشور روبرو است.

وی تصریح کرد: قاچاق کالا اقتصاد کشور را تهدید می کند بطوریکه تنها 10 درصد از کالاهای قاچاق کشف می شود و متاسفانه 90 درصد کالای قاچاق در سطح ملی وارد می شود.

انتهای پیام/ی


برچسب ها: همدان ، قاچاق ، کالا ، تهدید ، تولید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.