سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمعی از دانشجویان بورسیه در بیانیه‌ای:

استعفا و برکناری در وزارت علوم فقط "تبلیغاتی" است

جمعی از دانشجویان مظلوم بورسیه نسبت به برخی تغییرات و برکناری ها در وزارت علوم واکنش دادند.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، جمعی از دانشجویان بورسیه در بیانیه‌ای نسبت به برخی تغییرات و برکناری ها در وزارت علوم واکنش دادند و در این بیانه با بیان جملات صریح مقام معظم رهبری در توبیخ ظلم کنندگان به دانشجویان بورسیه به بازی جدید وزارت علوم اشاره کردند.
 
در این بیانیه آمده است: ما دانشجویان بورسیه مطالبات قانونی خود را تا حصول نتیجه قطعی و احقاق حق تمام دانشجویان پیگیری می کنیم و فریب بازی جدید وزارت علوم که سعی می کند با عوام فریبی اجرای منویات مقام معظم رهبری را تنها در استعفا و برکناری چند مسئول خلاصه کند نخواهیم خورد. این دانشجویان با افشای ترفند جدید وزرات علوم اعلام کرده اند قرار است ابتدا با تغییرات ظاهری خود را تابع رهبری معرفی کنند و اعلام کنند که با مسئولین خاطی برخورد شده است و سپس با تشکیل کمیته های فرمایشی همان رویه را با مسئولین جدید دنبال کنند. این ترفند جدید بر اساس اصول بدیهی حقوقی باطل و بدعتی آشکار در تاریخ جمهوری اسلامی خواهد بود و به نوعی تحریف منویات مقام معظم رهبری خواهد بود.

در این بیانیه صراحتا اعلام شده است که باید وزارت علوم از هر سه هزار بورسیه عذرخواهی کند و تمام روند تحصیل آنها را طبق روال سابق با رعایت تمام حقوق قانونی بورس حین و پس از تحصیل مهیا سازد و تمام احکام صادره را ملغی و بلااثر اعلام کند. از آنجایی که ما هیچ اعتمادی به وزرات علوم نداریم لازم است این احقاق حق زیر نظر قوه محترم قضاییه و مجلس شورای اسلامی انجام پذیرد و هیچ یک از دانشجویانی که با دلایل واهی  با لغو بورس مواجه شده اند نباید از این احقاق حق مستثنا گردند.

این دانشجویان اعلام کرده اند طی روزهای آینده نیز به اعلام مواضع حقه خود در خصوص مطالبه حقوق مصرح قانونی ادامه می دهند و سیاست های عوام فریب وزارت علوم را افشا خواهند کرد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.