سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

خرید بیش از یک میلیون تن گندم در منطقه 2 کشور

بیش از یک میلیون تن گندم از گندمکاران منطقه 2 کشور خریداری شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور با بیان اینکه در ابتدای سال 94 پیش بینی شده بود، بیش از 120 هزار تن گندم خریداری شود،گفت:میزان خرید گندم تضمینی امسال از گندمکاران این منطقه به بیش از یک میلیون و 80 هزار تن رسیده است.

ملک افزود: خوشبختانه امسال میزان خرید گندم در استان های مازندران، گلستان و سمنان بیش از حد پیش بینی ها بود، به گونه ای که امروز خرید گندم تضمینی از کشاورزان مازندران در مقایسه با مدت مشابه پارسال 105 درصد افزایش به بیش از 140 هزار تن رسید.

وی تصریح کرد: میزان خرید گندم تضمینی در استان گلستان با 45 درصد افزایش در مقایسه با مدت مشابه پارسال به بیش از 878 هزار تن و همچنین میزان خرید گندم تضمینی در استان سمنان با 15 درصد افزایش در مقایسه با مدت مشابه پارسال به بیش از 62 هزار تن رسید.

مدیر عامل شرکت غله وخدمات بازرگانی منطقه 2 گفت:تاکنون از طریق سامانه بانک کشاورزی به گندمکاران مازندران بیش از هزار و 429 میلیارد ریال، به گندمکاران استان گلستان بیش از 9 هزار و 800 میلیارد ریال و به گندمکاران استان سمنان مبلغ 497 میلیارد ریال پرداخت شده است.

ملک افزود:امسال نه تنها میزان گندم خریداری شده از لحاظ کمیت بی سابقه بوده،بلکه به دلیل آب و هوای مناسب و بارش باران به موقع،گندم های خریداری شده از کیفیت قابل توجهی نیز برخوردار می باشند.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: گندم ، خرید ، مازندران ، غله ، منطقه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.